AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Vi er begge i 30-årene. Han har ikke særlig med sexerfaring, og vet absolutt ikke hvordan han skal bruke denne penisen sin. Jeg har aldri hatt veldig stor sexlyst så det går bra for meg, tenker at vi kan finne ut av det sammen etterhvert. Men det skremmer meg litt at den et så tykk, får akkurat hånda rundt. Så den er vel på tykkelse med et håndledd. Må bruke glidemiddel, er redd det skal gjøre vondt, oc da ødelegge for senere opplevelser. Er tykkelse som et håndledd for stort for noen, eller er det noen som synes denne størrelsen er bra? Føler meg nesten som uerfaren igjen. Anonymkode: 9a217...d09
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Har du møtt ex-en min? I så tilfelle er det bare å gå, for han vet ikke hvordan han bruker den. Tykk og deilig er den, men brukbar? God å suge på ja. For øvrig den deiligste pikken jeg har sett i levende live. Du har et luksusproblem. En pikk er aldri for stor. Slapp av og ikke spenn musklene nedentil, bli kåt og våt, så glir den inn. Om dere har regelmessig sex vil skjeden etter hvert tilpasse seg penis litt bedre. Det vil nok alltid være litt vondt i begynnelsen akkurat med en gang, men skjeden er som sagt svært tilpasningsdyktig. Vi hadde ikke klart å føde unger om ikke. Skjeden er også sterk, derfor kan det være vanskelig å få inn en tampong når man er anstrengt og stressa for eksempel. Jeg fikk ex-en sin penis inn i skjeden, men skifter jeg tampong i dopausen på jobb så sliter jeg voldsomt. Anonymkode: fbf6a...3bb 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Du får gi beskjed om at det der skal ikke inn, før du er så kåt at du ber om det. Anonymkode: b342a...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Han er ganske tafatt i senga, så det er jeg som må ta initiativ til å få noe inn. Hadde jeg hatt normal sexlyst, hadde det neppe fungert. Anonymkode: 9a217...d09
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Kjøp en sex dukke du kan instruere han samtidig som du kan se på og gi tips om hva han skal gjøre. Anonymkode: 10917...a66
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøp en sex dukke du kan instruere han samtidig som du kan se på og gi tips om hva han skal gjøre. Anonymkode: 10917...a66 Og lei en instruktør? Anonymkode: b342a...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 Hatt ONS med en med svært tykk penis. Samtidig var den ganske kort. Så bare rart ut og jeg ble svært usikker på hvordan dette skulle fungere😅 Første gang jeg hører om noen som beskriver det samme. Det spesielle var at han ikke så ut som han visste det selv heller. Og han hadde hatt samboer i 5 år tidligere😏 Uansett så endte det opp med at jeg runket ham og jeg lurer fortsatt på hvordan det burde bli gjort. Så dette svaret var mest for å støtte deg og si at jeg lurer på det samme😅 Anonymkode: d35d9...f48 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Akkurat hånda rundt? Da er han ganske normal vil jeg si. Men om du føler det er stort; glidemiddel og mye oppvarming så går det nok bra 😊 Anonymkode: e80c2...8b5 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Jeg hadde ikke klart en tykk penis, det hadde gjort for vondt for meg. Men vi er alle ulike, det kan jo hende det funker for deg? Men vent til du er skikkelig våt og klar før dere prøver😊 Anonymkode: c5f0b...a0e 2
Majer Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Damer er like ulike nedentil som menn. Du må kjenne etter hva du klarer over tid.
M Mads Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 Du er heldig! Dette er vel de fleste damers «hemmelige» fantasi. Bruk tid til å skap dere god sex. dette vil du elske når dere knekker koden 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 føler meg mye bedre med en 13 cm nå en en svær en etter å ha lest ts. Anonymkode: 3d0f9...e2e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #13 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): føler meg mye bedre med en 13 cm nå en en svær en etter å ha lest ts. Anonymkode: 3d0f9...e2e Ja hadde jeg kunne velge, hadde jeg valgt en normal istedet for en diger. Anonymkode: 9a217...d09 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #14 Skrevet 26. april 2021 Jeg er mann med normalt store hender, og klarer ikke få fingrene sammen når jeg holder rundt min egen penis. Så ts, tenker du kan ta det helt med ro. Han har en helt normal penis. På med glid, klar til strid. Anonymkode: 95ec3...72e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #15 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er mann med normalt store hender, og klarer ikke få fingrene sammen når jeg holder rundt min egen penis. Så ts, tenker du kan ta det helt med ro. Han har en helt normal penis. På med glid, klar til strid. Anonymkode: 95ec3...72e Mener at langfinger som er den lengste fingeren, akkurat når til tommelen når jeg holder rundt. Akkurat som når jeg holder rundt håndleddet. Har aldri vært med noen før som har håndleddstørelse før, og tviler på at det er helt vanlig.. Anonymkode: 9a217...d09
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #16 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): føler meg mye bedre med en 13 cm nå en en svær en etter å ha lest ts. Anonymkode: 3d0f9...e2e Moderat er best. Er skikkelig glad at jeg ikke er TS. Hvor mye betyr personlighet liksom? Høres jo ikke ut som han har den heller... Anonymkode: 6f19e...c14 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #17 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du har et luksusproblem. En pikk er aldri for stor. Slapp av og ikke spenn musklene nedentil, bli kåt og våt Høres ikke ut som du er kvinne i alle fall. Slapp av, bli våt og kåt? Hvordan skal man bli kåt på noe sånt? En mann med en diger en som ikke en gang vet hvordan han bruker den? Jeg hadde tenkt prolaps, og løpt. Anonymkode: 6f19e...c14 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #18 Skrevet 26. april 2021 Og jeg blir ikke ofte veldig kåt og våt, men sånn litt imellom, hvis man kan si det sånn. Og det har ikke vært så stort problem før med mine ekser som hadde mer gjennomsnittlig str. Men med en tykk penis, vil jeg bruke glidemiddel. Det virker som han ikke helt skjønner det, og at han kanskje synes det er litt turnoff. Hvordan kan jeg si på en fin måte då han forstår at jeg vil bruke det, sånn st han ikke synes det er turnoff..? Anonymkode: 9a217...d09
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #19 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og jeg blir ikke ofte veldig kåt og våt, men sånn litt imellom, hvis man kan si det sånn. Og det har ikke vært så stort problem før med mine ekser som hadde mer gjennomsnittlig str. Men med en tykk penis, vil jeg bruke glidemiddel. Det virker som han ikke helt skjønner det, og at han kanskje synes det er litt turnoff. Hvordan kan jeg si på en fin måte då han forstår at jeg vil bruke det, sånn st han ikke synes det er turnoff..? Anonymkode: 9a217...d09 Hvorfor skal du hele tiden bøye deg og jenke deg? Hvorfor skal du i det hele tatt ha sex med en som ikke frister, bruke glidemiddel fordi du ikke er kåt nok, og attpåtil si det på en måte som skal passe på å ikke være turnoff for han? Hele greia høres ut som et slags prosjekt i selvnedverdigelse. Finn deg heller en mann du har lyst på, og klarer å snakke om sex med, og som vet hvordan han skal bruke kuken. Anonymkode: 6f19e...c14 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #20 Skrevet 26. april 2021 Herregud du må ikke ha sex med denne mannen. Hvis du ikke føler kjemi, tiltrekning og gode følelser så er han ikke noe for deg. Du må gå videre. Finn en du tenner på og har lyst på. Anonymkode: 7d89a...d6b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå