GÃ¥ til innhold

Bil til storfamilie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 😊 

Vi venter vårt fjerde barn til høsten, og ser nå etter ny bil som rommer både barn og bagasje. Barnas alder er 10,14 og 1 1/2 år + baby. Så det blir 2 bakovervendte bilstoler. Vi må ha søskenvogn til å begynne med, så den må få plass når vi alle 6 sitter i bilen. Det bør være plass til bagasje. Det bør også være god benplass i de bakerste setene, da de eldste er lange barn.

Noen som har tips til hvilken bil vi bør kjøpe?

Anonymkode: 73dc9...ddd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har venner som har  barn på 15, 13, 4 og 1. De har Skoda Kodiaq 7-seter. 

Jeg ville nok gått for Caravelle eller lignende i noen år.

Anonymkode: bb086...fc3

AnonymBruker
Skrevet

Med mine, dine og våre barn har vi annenhver helg 5 unger i hus. 2 i beltestoler og 1 i bakovervendt. 

Vi har Ford Galaxy. God plass til ungene, men savner egen dør til bakerste seterad siden de to eldste må åle seg ut forbi beltestoler i midterste rad. Og selv om den er romslig inni er det dårlig plass til bagasje. Med én unge mindre hadde den vært ok tror jeg, ved å legge ned det ene setet bak hadde det gitt mye mer plass. 

Bilen ser også ikke så innmari stor ut fra utsiden. Jeg liker den, vi har bare en unge for mye til den. 

Anonymkode: 29762...010

AnonymBruker
Skrevet

Vi har også 4 barn, minste bruker vogn + at vi har hund. Vi har funnet ut at vi nå må kjøpe en caravelle el. for å få med oss alt vi trenger.

Anonymkode: 666a1...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...