Gå til innhold

An American Crime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den filmen ? Det er mange år siden jeg har sett den filmen og jeg må si det gikk hard innpå meg,  og jeg var ikke så gammel da jeg så den.   Jeg liker lese historier  som går på forsvinning saker / drap osv.  Akkurat  nå så leste jeg denne historien  på tv 2 sin die på fb, og mens jeg leste historien så synes jeg den virket kjent.  Og det stemte. Det jeg luer på om noen andre har sett filmen og hva tenker dere om hendelsen?  Historien er hjerteskjærende  , og det gjør vondt i mammahjerte mitt. Blir uvel etter jeg hadde lest den  :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sett filmen, hørt podcaster og lest en del om historien. Mishandling er alltid grusomt, men denne historien er dessverre ikke enestående. 

Anonymkode: 5534e...d0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanvittig grusom sak. Filmen var sykt bra laget, for det tok tid å akseptere at skuespilleren som spilte fostermoren (C. Keener) gikk fri (absurd ja, men fader hun spilte bra) 

Anonymkode: 2b32b...e4a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har sett filmen, hørt podcaster og lest en del om historien. Mishandling er alltid grusomt, men denne historien er dessverre ikke enestående. 

Anonymkode: 5534e...d0e

Ja  litt enig i deg , men igjen  så gikk det innpå meg , da så mange  hjemløse mennekser  gikk på ei uskyldig menneskene. Jeg skjønner jo at de yngste Barna ble påvirket av moren sin, men alikavel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt vanvittig grusom sak. Filmen var sykt bra laget, for det tok tid å akseptere at skuespilleren som spilte fostermoren (C. Keener) gikk fri (absurd ja, men fader hun spilte bra) 

Anonymkode: 2b32b...e4a

Ja, alle var fantastiske skuespillere !  Jeg er helt  sjokkert  på hvorfor  skjedd! Stakkars stakkars unge .  

AnonymBruker
Skrevet

Den filmen gjorde sterkt inntrykk på meg også. Grusom historie. Har lest mye om den saken, og det virker som de har unnlatt å ta med de aller verste tingene i filmen... Stakkars, stakkars jente som måtte gå gjennom noe sånt 😔

Anonymkode: f7168...34f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...