Cupcake Skrevet 1. september 2005 #1 Del Skrevet 1. september 2005 Vi har lagt ny uteplass av heller i sommer, men det tyter fram edderkopper når vi går på på dem. De er overalt! Finnes det noe anti-edderkopp middel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #2 Del Skrevet 1. september 2005 Aner ikke om det finnes noe spesielt for edderkopper, men jeg ville kanskje prøvd maurmiddelet Baythion fra Bayer. Du kan enten løfte på hellene og strø pulveret, eller blandet det i vann. jeg kan ikke garantere at det tar edderkoppene, men alt annet av småkryp som maur og tusselus stryker med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #3 Del Skrevet 2. september 2005 tror det er noe som heter kverk eller radar eller noe som de selger i de fleste dagligvare forretninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 2. september 2005 #4 Del Skrevet 2. september 2005 Aner ikke om det finnes noe spesielt for edderkopper, men jeg ville kanskje prøvd maurmiddelet Baythion fra Bayer. Du kan enten løfte på hellene og strø pulveret, eller blandet det i vann. jeg kan ikke garantere at det tar edderkoppene, men alt annet av småkryp som maur og tusselus stryker med! ← Da forsvinner nok edderkoppene etter hvert og, for de er jo der de andre småkrypene (les: mat) befinner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå