Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #21 Skrevet 5. september 2005 Who is your daddy! Les signaturen min! Er det DEG??? Svar meg når du er på jobb i morra, og ingen slibrige sex-smileys!
Gjest Bellatrix Skrevet 5. september 2005 #23 Skrevet 5. september 2005 Hei det er papa Kan dere holde tråen min oppdatert til jeg er tilbake på jobb i morra ELLERS SKYTER JEG DERE FOR Jeg går klokka 3 ijafall Hilsen pappa. ← Ja, nå ble vi redde.
vixen Skrevet 6. september 2005 #24 Skrevet 6. september 2005 Hei det er papa Kan dere holde tråen min oppdatert til jeg er tilbake på jobb i morra ELLERS SKYTER JEG DERE FOR Jeg går klokka 3 ijafall Hilsen pappa.← Jeg trodde du aldri skulle gå jeg... -viXen-
Wonderwoman Skrevet 7. september 2005 #25 Skrevet 7. september 2005 Flere enn meg som skjønner ikkeno? tror han har gått nå :-D
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #28 Skrevet 7. september 2005 Pappa her, jeg går ikke gjem før klokken tre sprenteeks!
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2005 #29 Skrevet 7. september 2005 Sånn går det når KG aldri kjører promillekontroll på brukerene sine!!! Jeg sier ikke mer......
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #30 Skrevet 7. september 2005 Kommer du tilbake i morra? KG er stengt på skolen min så jeg får aldri snakket med deg i jobbetiden din og du som virker så hyggelig Hvem er faren DIN?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå