Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har havnet i en fortvilet situasjon hvor jeg har behov for å tjene 200 050 kr, ganske raskt. Innen et par mnd.

Lån er ikke aktuellt, og jeg har ingen familie å be om hjelp.

Jeg er student og har to deltidsjobber. 

Noen som har noe tips? Nettjobbing?

Jeg gjør hva som helst, men hva?

Ingen nedlatene kommentarer, vær så snill. Jeg hadde ikke spurt om råd om ikke det var for at det virkelig trengs...

Anonymkode: 5c1d2...6b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå på monner og invester i eiendom uten pant i bolig, da kan du få over 7% rente

Men om selskapet går konkurs, så taper du alt :) 

Anonymkode: 43f23...7aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du en sum å begynne med? I så fall anbefaler jeg å spekulere i kryptovaluta. Risikabelt, men du kan tjene relativt store penger relativt fort. 

Anonymkode: ec994...6ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du en sum å begynne med? I så fall anbefaler jeg å spekulere i kryptovaluta. Risikabelt, men du kan tjene relativt store penger relativt fort. 

Takk for svar :) Jeg har 5000 kr som jeg kan investere, jeg er helt ny på dette og har ikke økonomisk bakgrunn av noe slag. Har du noen gode konkrete råd og tips? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk for svar :) Jeg har 5000 kr som jeg kan investere, jeg er helt ny på dette og har ikke økonomisk bakgrunn av noe slag. Har du noen gode konkrete råd og tips? 

Har du ikke peiling i det hele tatt på finans burde du drite i det. Du kan like godt tape mesteparten/alt (om du kjøper drittmynter f.eks)

Anonymkode: fa2be...bb4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Bare å glemme det. Du klarer ikke å tjene 200k på ett par måneder. Det måtte være på narkolanging eller prostitusjon omtrent. 

Bedre å få seg noen venner du kan låne fra. 

Anonymkode: 42009...e37

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

nei nei...spar de 5000. de vokser ikke til 200 000 de nærmeste årene. helt ville råd her. innen 2 mnd?? har du ingen muligheter til å låne?

ellers er det stort sett kriminalitet som kan gi deg så mye penger på så kort tid, og det støttes ikke av meg, så kan ikke komme med råd dessverre.

Anonymkode: 7083b...b92

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Prostitusjon er en mulighet. Ikke ulovlig å selge sex. Ellers vil jeg anbefale deg å forsøke delbetaling eller noe.. 

Anonymkode: 8c786...56c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prostitusjon er en mulighet. Ikke ulovlig å selge sex. Ellers vil jeg anbefale deg å forsøke delbetaling eller noe.. 

Anonymkode: 8c786...56c

kjøperen blir jo kriminell. merkelig det der altså...

AnonymBruker
Skrevet

OnlyFans

Anonymkode: d6d20...925

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mye dumme menn som betaler for brukt undertøy hvis du er dame. 

Anonymkode: 42009...e37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du ikke peiling i det hele tatt på finans burde du drite i det. Du kan like godt tape mesteparten/alt (om du kjøper drittmynter f.eks)

Ja, men du kan også tjene mye på drittmynter. Men ellers enig, man bør sette seg litt inn i det før en starter, hvis ikke er det fort gjort å gå på en smell. 

Skrevet

Har du bil du kan selge? Leie ut rommet ditt på airbnb, sove i stua/boden?

Skrevet

Viss dette er pga sykdom ulykke eller en lignende historie som kan gi sympati, så kan du lage en en spleiseaksjon på nett. 

Fins div sider til det "go fund me" "spleis" og div andre som jeg ikke har oversikt over. 

Kryptovalutta vil ikke vokse så mye på så kort tid.

Lykke til 

• Liker 1
Skrevet

Finn en god jobb og spar 50% av  lønnen din hver måned. Jobb overtid om de trenger. Om 6 måneder har du fått 200k. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg har havnet i en fortvilet situasjon hvor jeg har behov for å tjene 200 050 kr, ganske raskt. Innen et par mnd.

Lån er ikke aktuellt, og jeg har ingen familie å be om hjelp.

Jeg er student og har to deltidsjobber. 

Noen som har noe tips? Nettjobbing?

Jeg gjør hva som helst, men hva?

Ingen nedlatene kommentarer, vær så snill. Jeg hadde ikke spurt om råd om ikke det var for at det virkelig trengs...

Om du har to jobber kan du be om å få utbetalt feriepengene dine på forskudd, om du kan forklare for arbeidsgiver at dette er krise. Og som andre sier: begynn å selg unna ting, evnt. opprett en spleis, lei ut et rom om du har. Men uansett så er det vanskelig å samle inn 200 000 på et par måneder 

Anonymkode: 05423...947

• Liker 2
Skrevet

Og kutt ut ALT av kostnader. 

Slett alle autotrekk i bank og alle abonnement. Avis Spotify osv ut med det.

Kun tørre brødskiver og nudler.

Ingen fornøyelser og ikke "unn" dei selv noe som helst. 

Det går etter hvert "sport" i å spare og då føler du deg ikke ussel om du må snu på hver tiøring. 

Dessuten er det 100vis av gratis ting du kan fornøye dei med.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
stav skrev (35 minutter siden):

Det går etter hvert "sport" i å spare og då føler du deg ikke ussel om du må snu på hver tiøring. 

dei?

AnonymBruker
Skrevet
stav skrev (37 minutter siden):

Det er  200 000 hun vil ha tak i, ikke 20 000.... 

Anonymkode: 4f4d0...968

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...