Gå til innhold

Coleus/praktspragle-hvordan skal den knipes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en avlegger planter i jord med beskjed om å knipe mye, så blir den fyldig. Men betyr det å knipe bort bladene som kommer? Helt inne ved stilken? Eller hva? Når som helst eller når de er helt små?

håper noen har peil og vil hjelpe meg-vil gjerne få til dette 😅

Anonymkode: 52707...0fb

AnonymBruker
Skrevet

De er en av plantene jeg gir til folk jeg egentlig ikke liker. De er fryktelig slitsomme for de blir så store, og på sommeren tar de helt av og må pottes om hvert år ellers ødelegger de pottene sine og dør. Er som å gi noen et kjæledyr. 

Knip av hvor du vil. Den bryr seg ikke. Men de mener som regel at den skal knipes nede ved stilken. De har garantert videoer om det på YouTube.

Anonymkode: 52882...598

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De er en av plantene jeg gir til folk jeg egentlig ikke liker. De er fryktelig slitsomme for de blir så store, og på sommeren tar de helt av og må pottes om hvert år ellers ødelegger de pottene sine og dør. Er som å gi noen et kjæledyr. 

Knip av hvor du vil. Den bryr seg ikke. Men de mener som regel at den skal knipes nede ved stilken. De har garantert videoer om det på YouTube.

Anonymkode: 52882...598

Dette syns jeg var kjempemorsomt, skal ta med meg tipset om å gi til folk jeg liker 😂 denne hadde jeg ønsket meg, så lå nok ikke noe bak. Men godt å høre at den er så grei, da kniper jeg av litt! Takk for svar :)

Anonymkode: 52707...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...