AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Lønner det seg? Anonymkode: 3d854...960
Zooey Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Jeg tror det har litt å si, samtidig, er det definitivt noe du kan gjøre selv hvis du har et øye for interiør/styling. Har en venninne som nettopp solgt leiligheten over prisantydning og hun stylet selv. 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Ut i fra hva jeg har lest og hørt, JA, det lønner seg Anonymkode: 27c7c...5c1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Spørs objektet. Vi leide inn stylist og leide møbler til uteområde. Fikk 22 stykker på visning og solgt over prisantydning. Da vi kjøpte leiligheten for 3 år siden var vi eneste på visning. Anonymkode: 3a950...7ac
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Se litt på Finn. Leiligheter i Oslo er typisk stylet. Jeg fikk hjelp av en stylist før fotografering og rådene hun ga var kjøp planter og urter, fjern mest mulig ting og ikke bland alle mulig farger. Så etter stylinga sa leiligheten ut som en typisk finn.no annonse 😅 Anonymkode: a98ce...52c 1
enkefru Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Vil påstå det, det kommer kanskje litt an på markedet du skal selge i, men... jeg fikk solgt min raskere og fikk over 200’ mer enn naboleiligheten som ikke var stylet... solgte på samme tid. Hadde også MYE mer trafikk på finn enn naboen 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 Helhetsinntrykket av objektet har definitivt mye å si, man viser folk hvor kul leiligheten kan være, gjør det sånn som de kan se for seg å bo i. Noen har et godt blikk for at her skal det bare noe maling her og den type møbler der så ser det bra ut, men andre trenger å faktisk se det og ikke bare se for seg det. Så kan man jo eie/låne bra møbler og interiørting selv og style den fint, men det er ikke alle som har den evnen. Da tror jeg du kan tjene inn det du bruker på styling. Gjerne male litt og diverse også før salget. Små kroner investert som kan ha mye å si for salget. Kjøpere er ikke 100% rasjonelle. Anonymkode: 7eac6...c67
enkefru Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Fjugur skrev (Akkurat nå): Vil påstå det, det kommer kanskje litt an på markedet du skal selge i, men... jeg fikk solgt min raskere og fikk over 200’ mer enn naboleiligheten som ikke var stylet... solgte på samme tid. Hadde også MYE mer trafikk på finn enn naboen Jeg hadde delstyling da.... det meste av møbler var mine, men gulvtepper, pledd, lamper og puter etc var tilført av stylisten som ryddet bort MYE fra min allerede ganske tomme (syntes jeg) leilighet
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Se litt på Finn. Leiligheter i Oslo er typisk stylet. Jeg fikk hjelp av en stylist før fotografering og rådene hun ga var kjøp planter og urter, fjern mest mulig ting og ikke bland alle mulig farger. Så etter stylinga sa leiligheten ut som en typisk finn.no annonse 😅 Anonymkode: a98ce...52c JA! Nesten alle Oslo-leiligheter har de rare grå bilene på barnerommet 🤣 Anonymkode: 27c7c...5c1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Kommer an på objektet, og hvilket øye dere har for dette selv. Mange klarer ikke se muligheter for møblering, da kan det hjelpe at noen har bistått med å fjerne møbler, leie inn noe annet. Mange selgere ser ikke alt rotet og unødvendige ting de har, og har god nytte av at en med øye for det kan bidra til å fjerne ting. Anonymkode: 86752...a8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå