Gå til innhold

Mens hver 2. mnd?

~sikka~

Anbefalte innlegg

Fint! Det er jo betryggende. Men ang. slank - konen til Jamie Oliver har PCO og er meget slank, saa vet ikke om det er en sammenheng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj sier du det? Visste jeg ikke. Da er det vel ikke sånn i alle tilfeller da (ingen regler uten unntak). Legen sa ihvertfall at det var en sammenheng mellom overvekt og PCO, pga noe med insulinet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare på hvilken hormonprevansjon du brukte? Jeg selv fikk implantat i armen for 5 mnd. siden og mensen er i hytt og vær. Jeg skal bestille time og få ut den dingsen så fort som mulig. Jeg hadde mensen annenhver måned i starten og nå har jeg mensen nesten hele tiden! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er slank og har ingen andre symptomer enn cyster på eggstokker og lange sykluser. men får heller ingen behandling, så lenge jeg ikke har et konkret barneønske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tok ultralyd ifjor og da sa de at jeg hadde "nydelige eggstokker"  :overrasket:  :ler:

Jeg tok også UL av livmora en gang og gynekologen var så entusiastisk atte. Pekte på skjermen og sa: seeeeee, der har du den nydelige, lille livmora di.

Da tenkte jeg at kjære vene, denne fyren har vært gynekolog alt for lenge :ler:

Men godt at du har funnet ut litt mer. Jeg har alltid vært mye plaget med uforklarlige smerter i underlivet, uten at de finner noe galt. Man blir ofte veldig skremt av slike smerter og unormaliteter, spesielt om man ikke har fått barn enda og vet at alt er greit sånn sett.

Men som sagt, det er utrolig hva en ekstra dose hormoner kan gjøre med en kropp så det går seg nok til skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: :ler: ja gynekologer kan virkelig være rare.

Takk for støtten :klem:

Har faktisk akkurat funnet ut at jeg er gravid... så da var det det som var årsaken til at jeg ikke fikk mensen denne mnd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...