Gå til innhold

Skreddersydd bryllupskjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ganske grei idé om hva slags kjole jeg ønsker meg, men har ikke funnet noe lignende mens jeg har lett. Kanskje mest fordi jeg ikke ønsker en hvit kjole. Derfor tenkte jeg det hadde vært fint å få den skreddersydd, men jeg har ikke peiling på hvor?! 

Har noen ligende erfaringer? Tar gjerne imot tips til syerske/designere som gjør dette. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde dette! Endte på litt under 20.000. På bryllupsgruppa på Facebook har jeg husket og sett noen forslag på folk som syr, hun jeg brukte har byttet jobb desverre!

jeg ble kjempe fornøyd, men husk det er en utfordring med å finne ringt stoff og blonder og at det kanskje derfor ikke blir nøyaktig slik du ser for deg og at skuffelsen derfor kan bli stor. 
det koster også så ikke tenk at du skal få skreddersydd for å spare penger! Det tar ekstremt laaaaasng tid å sy en brudekjole fra bunn og skredderen fortjener lønn for arbeidet! Lykke til!

Anonymkode: 8cf10...434

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk skreddersydd kjole til 4800 kr.  Ble spesiallaget i Kina..  Ballkjole i tyll med sweetheartutringing i sateng.  Uten bling, perler eller broderi, helt enkel. Snøring bak så jeg fikk DEN midja i den.  Veldig fornøyd med å ha en kjole som ingen andre har. 

Anonymkode: 5b977...59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...