AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Er det noen her som har opplevd en mann som hard to get, men likevel endt opp sammen? Hva var årsaken til kostbarheten? Anonymkode: 4b1f9...a45
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 En glimrende måte med å få damer på kroken Anonymkode: bd22e...3d3 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Holder på med en 😅 Han har lavt selvbilde så er ikke lett for han å se det jeg ser som er fint ved han 😊 men men, tiden får vise. Tid og tålmodighet har jeg nok av, haster ikke. Anonymkode: 81241...e65 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Interesserte menn er ikke hard to get. Unntaket er de som er usikre og har dårlig selvfølelse Anonymkode: 680f3...151 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Interesserte menn er ikke hard to get. Unntaket er de som er usikre og har dårlig selvfølelse Anonymkode: 680f3...151 Signerer denne, ingen av kompisene mine jeg vil regne som attraktive er hard to get når de dater, det pleier alltid å gå fort. Noe avvisende ovenfor den jevne dame så klart (men er man attraktiv så er man jo ikke nødvendigvis interessert i en gjennomsnittlig dame). Anonymkode: 965da...4e7 3
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen her som har opplevd en mann som hard to get, men likevel endt opp sammen? Hva var årsaken til kostbarheten? Anonymkode: 4b1f9...a45 menn som er hard to get, kan være playere 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Holder på med en 😅 Han har lavt selvbilde så er ikke lett for han å se det jeg ser som er fint ved han 😊 men men, tiden får vise. Tid og tålmodighet har jeg nok av, haster ikke. Anonymkode: 81241...e65 Åå...sånn er det her også...jeg når liksom ikke inn, med ekte komplimenter og kjærlighet. Så lavt selvbilde pga dysleksi, at han ikke har så høy utdanning pga det...Ja.... Men han er så i mine øyne kjekk, så spesiell og sånn et fascinerende menneske....veldig god i jobben sin, en sunn hobby, han er en nær og god kamerat til vennene Anonymkode: 94a75...0f7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Det er jo attraktive menn som kan få hvem de vil. Derfor så er de litt nøye med hvem de velger. Tar jo ikke hva som helst. Anonymkode: 051da...3d9 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Enten ikke bare ikke interessert, eller har issues som storhetstanker om seg selv og eller dårlig kvinnesyn: "alle kvinner som viser interesse er billige horer". De fleste menn får tilbud om varig forhold. De tror derfor ofte at de er bedre enn kvinner som får mange tilbud om sex f.eks. Det er er aldri et bra tegn at en mann er "hard to get". Anonymkode: 85273...283 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Enten ikke bare ikke interessert, eller har issues som storhetstanker om seg selv og eller dårlig kvinnesyn: "alle kvinner som viser interesse er billige horer". De fleste menn får tilbud om varig forhold. De tror derfor ofte at de er bedre enn kvinner som får mange tilbud om sex f.eks. Det er er aldri et bra tegn at en mann er "hard to get". Anonymkode: 85273...283 Nei, når man føler at noen må kjempes for er det på tide å snu nesa mot en ny utkårende. Det gjelder både kvinner og menn, som ønsker å bevare selvrespekten Anonymkode: 680f3...151 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 Min jobbet i nabo seksjonen min og vi møttes /så hverandre kun ifm noen møter, i kantina og i litt i gangene. Han var svært pen og sjarmerende. Tilsynelatende utadvendt. Men virket lite interessert i kontakt med meg. Hilste kun om jeg hilste. Kunne finne på å se bort om jeg var i nærheten og så bort på ham. Ble alvorlig da jeg kom inn i rommet. Jeg tenkte jeg aldri ville hatt sjangs i havet på ham. Jeg følte meg totalt uinteressant for ham. Rett og slett bare ikke hans smak. Så ble ganske paff da han plutselig sendte meg en privat jobbmail om å finne på noe på fritiden og bli bedre kjent. Det viste seg bare at han var svært sjenert overfor damer han likte godt. Arrogansen var usikkerhet og dårlig selvtillit. I dag er vi gift☺️ Anonymkode: 2cf45...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 Noen menn tror de blir mer interessante av å spille et spill. For egen del reagerer jeg på en annen måte. Om han er interessert får han vise det, hvis ikke bare forsvinner min interesse. Er nok av fine menn der ute, gidder ikke kaste bort tiden på noen som er alt for høy på seg selv, det viser jo bare hvordan han er. Vil ha en ekte mann, ikke en som leker. Anonymkode: 68d50...ded 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #13 Skrevet 26. april 2021 En mann som vil ha deg leker ikke hard to get, det er kun de som ikke er interessert nok. Eller som andre sier, de som er sjenerte eller noe sånt. Det samme gjelder jenter, de som leker hard to get er ikke nok into deg. Man spiller ikke spill med de man oppriktig er interessert i. Alle andre kan det være gøy å leke med. Anonymkode: aec6f...7de
NysgjerrigPiken Skrevet 26. april 2021 #14 Skrevet 26. april 2021 Hvis du opplever han som hard to get, er han enten ikke interessert (nok) eller spiller spill. For meg er det uinteressant. Hvis han er interessert, får han vise det. Jeg bruker ikke tid på spill. Eventuelt kan han slite med lav selvfølelse og bare virke hard to get. Uansett forsvinner min interesse fort om han ikke viser interesse tilbake. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå