AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Har 5 jeg vil fjerne. Den ene gjør vondt om du kommer bort i den og den er liksom der stråppen på bhn er. Den andre er på ryggen der den møter bh. Den ene er på siden og er veldig stygg og den andre er på hoften og er litt stygg. Har også en på midten over magen som klær noe jævlig av og til. Denne er ikke brun, men er liksom en sånn rosa klump som gnisser mot klærne noen ganger. Jeg ser ikke vitsen med føflekker. De er stygge og de kan bli vonde. Er prisene pr føflekk? Anonymkode: 430dc...f50
Taluno Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Jeg fjernet føflekker hos fastlege, og betalte for vanlig legetime pluss "materiale". Da jeg hadde frikort, så betalte jeg kun for materialet. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Taluno skrev (5 minutter siden): Jeg fjernet føflekker hos fastlege, og betalte for vanlig legetime pluss "materiale". Da jeg hadde frikort, så betalte jeg kun for materialet. Hvordan gjorde han det? Jeg har gjort det 1 gang og da skjærte han den vekk. Har arr 15 år etterpå, så jeg foretrekker frysing de andre stedene for å unngå styret med sting og ar. Dessuten sitter føflekkene mine nær beinet så jeg aner ikke om det er mulig å fjerne det med kniv akkurat på 2 av områdene. Anonymkode: 430dc...f50
Taluno Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan gjorde han det? Jeg har gjort det 1 gang og da skjærte han den vekk. Har arr 15 år etterpå, så jeg foretrekker frysing de andre stedene for å unngå styret med sting og ar. Dessuten sitter føflekkene mine nær beinet så jeg aner ikke om det er mulig å fjerne det med kniv akkurat på 2 av områdene. Anonymkode: 430dc...f50 I hodebunn, nakke, skulder og rygg så fryste fastlegen dem bort. Andre steder er dem skjært bort.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Jeg vil anbefale hudlege fremfor fastlege, de gjør dette mye oftere og gjør det ofte penere. Min hudlege fjerner med laser. Har fjernet veldig mange, det blir jo arr, men mange er bare små flekker som ikke får farge som resten av huden i sola. Ikke noen stygge arr. Anonymkode: 4d7dc...23d
Million Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Jeg fjernet to føflekker hos fastlegen en gang, og betalte bare for vanlig legetime (egenandel) og for matriell (småtterier).
Hulderen Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har 5 jeg vil fjerne. Den ene gjør vondt om du kommer bort i den og den er liksom der stråppen på bhn er. Den andre er på ryggen der den møter bh. Den ene er på siden og er veldig stygg og den andre er på hoften og er litt stygg. Har også en på midten over magen som klær noe jævlig av og til. Denne er ikke brun, men er liksom en sånn rosa klump som gnisser mot klærne noen ganger. Jeg ser ikke vitsen med føflekker. De er stygge og de kan bli vonde. Er prisene pr føflekk? Anonymkode: 430dc...f50 De stygge føflekkene må du få sjekket så raskt som mulig, de kan ha føflekkreft. Så bestill time nå. Fastlegen vil da vurdere om hen vil fjerne dem selv, eller henvise til hudlege. Problemet med hudleger er at de ofte har lang ventetid. Fastlegen tar ikke betalt per føflekk. Du betaler for timen, pluss ekstra for materialet.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Hulderen skrev (2 minutter siden): De stygge føflekkene må du få sjekket så raskt som mulig, de kan ha føflekkreft. Så bestill time nå. Fastlegen vil da vurdere om hen vil fjerne dem selv, eller henvise til hudlege. Problemet med hudleger er at de ofte har lang ventetid. Fastlegen tar ikke betalt per føflekk. Du betaler for timen, pluss ekstra for materialet. Mamma har samme føflekker så nei det er nok ikke kreft. Jeg synes bare føflekker er stygge. Anonymkode: 430dc...f50
Hulderen Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mamma har samme føflekker så nei det er nok ikke kreft. Jeg synes bare føflekker er stygge. Anonymkode: 430dc...f50 Ok, så føflekkene i seg selv er ikke stygge, bare at du syns alle føflekker er det? Når jeg kaller en føflekk stygg, så er det fordi den er misfarget, utstående, helt sort eller har uklar overgang til huden rundt. Nr det er sagt, så kan mødre også få føflekkreft. Fedre også, for den saks skyld. Man er faktisk mer utsatt til eldre man blir fordi de fleste føflekkrefter skyldes for mye soleksponering.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Hulderen skrev (Akkurat nå): Ok, så føflekkene i seg selv er ikke stygge, bare at du syns alle føflekker er det? Når jeg kaller en føflekk stygg, så er det fordi den er misfarget, utstående, helt sort eller har uklar overgang til huden rundt. Nr det er sagt, så kan mødre også få føflekkreft. Fedre også, for den saks skyld. Man er faktisk mer utsatt til eldre man blir fordi de fleste føflekkrefter skyldes for mye soleksponering. jeg har noen som står ut ja, men de har gjort det i alle år. Men jeg vil fjerne de først og fremst fordi de er stygge, men de gjør også vondt om de gnisser mot klær eller jeg kommer borti dem. tar selvfølgelig alle de andre mikroskopiske også om dette er mulig, men disse ligger mer under huden. Anonymkode: 430dc...f50
Djungelvrål Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 Jeg betalte 2-300 kr for en hos en almennlege, blir kanskje litt dyrere med 5 iom at det tar lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 Jeg ble henvist til medi 3 av Fastlegen. Betalte ingenting (mulig jeg betalte for legetimen der han henviste?), men ikke noe på Medi3. Fjernet 4 stk (3 på halsen). Anonymkode: 89e0f...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå