AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Har 2 menn i livet mitt. Person A er et langvarig forhold. Person B er en venn eg fikk kontakt med igjen etter lang tid. Men de siste månedene med han i livet har vert så turbulente. Føler på at han kan vere min tvillingsjel så hadde vert fint å få avklart det om magefølelsen er rett.. Vil vite hva eg skal gjøre fremover i forhold til kjærligheten. Anonymkode: ff986...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har 2 menn i livet mitt. Person A er et langvarig forhold. Person B er en venn eg fikk kontakt med igjen etter lang tid. Men de siste månedene med han i livet har vert så turbulente. Føler på at han kan vere min tvillingsjel så hadde vert fint å få avklart det om magefølelsen er rett.. Vil vite hva eg skal gjøre fremover i forhold til kjærligheten. Anonymkode: ff986...dd1 Jeg får nei på dette, person b er ikke tvillingsjel, føles mer som karmisk energi, eller bare en person som er innom livet ditt for å trigge deg. Slik at du kan hele de sårene i deg som blir trigget. Og etter det vil du være match til en ny person som er rett for deg. Anonymkode: d8571...dca
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har 2 menn i livet mitt. Person A er et langvarig forhold. Person B er en venn eg fikk kontakt med igjen etter lang tid. Men de siste månedene med han i livet har vert så turbulente. Føler på at han kan vere min tvillingsjel så hadde vert fint å få avklart det om magefølelsen er rett.. Vil vite hva eg skal gjøre fremover i forhold til kjærligheten. Anonymkode: ff986...dd1 Hva er det som får deg til å tenke at han er tvillingsjel? Hvis det kun er fordi det er turbulent så handler det mer om et karmisk forhold. Anonymkode: 17818...388
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får nei på dette, person b er ikke tvillingsjel, føles mer som karmisk energi, eller bare en person som er innom livet ditt for å trigge deg. Slik at du kan hele de sårene i deg som blir trigget. Og etter det vil du være match til en ny person som er rett for deg. Anonymkode: d8571...dca Kan du forklare meg karmisk energi? Anonymkode: 01ed6...c2a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du forklare meg karmisk energi? Anonymkode: 01ed6...c2a Energisignaturer vi bærer med oss fra tidligere opplevelser, handlinger og manifestasjoner i dette eller andre liv. Anonymkode: d8571...dca
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Energisignaturer vi bærer med oss fra tidligere opplevelser, handlinger og manifestasjoner i dette eller andre liv. Anonymkode: d8571...dca Energisignatur faktisk. Som om du vet hva det egt er. Energi har ingen ting med opplevelser eller følelser å gjøre. Energi er målbart (joule) og er evnen til å gjøre arbeid. Hvor er det du har lært sånt humbug som du beskriver? Uansett. Tro på hva du vil av overtro, men ikke bland inn ord som energi. Det er et begrep i fysikk. Læren om den fysiske verden. Ikke læren om tull og tøys Anonymkode: 01ed6...c2a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Energisignatur faktisk. Som om du vet hva det egt er. Energi har ingen ting med opplevelser eller følelser å gjøre. Energi er målbart (joule) og er evnen til å gjøre arbeid. Hvor er det du har lært sånt humbug som du beskriver? Uansett. Tro på hva du vil av overtro, men ikke bland inn ord som energi. Det er et begrep i fysikk. Læren om den fysiske verden. Ikke læren om tull og tøys Anonymkode: 01ed6...c2a Åh, du er det eneherskende tankepolitiet? Du liker ikke at andre velger sine egne tanker og ord? Lykke til med den oppgaven! 😂😂😂❤️ Anonymkode: d8571...dca
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Åh, du er det eneherskende tankepolitiet? Du liker ikke at andre velger sine egne tanker og ord? Lykke til med den oppgaven! 😂😂😂❤️ Anonymkode: d8571...dca Ja riktig. Du velger dine egne tanker og ord. Fortsett og fortell det til deg selv så tror du kanskje på deg etter hvert Anonymkode: 01ed6...c2a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Åh, du er det eneherskende tankepolitiet? Du liker ikke at andre velger sine egne tanker og ord? Lykke til med den oppgaven! 😂😂😂❤️ Anonymkode: d8571...dca Nei du skal få tro hva du vil. Problemet mitt er at du bruker et ord som energi i et innlegg der du forklarer overtro. Det er skummelt å gjøre sånn da verden nå ikke ved forskjell på fleip eller fakta ei heller opp og ned for den saks skyld. Din ordbruk kan føre til at andre ser hva du driver med og kanskje er så borte at når de hører energi tror de det kan være en sammenheng til vitenskapen. Du har tydeligvis falt i den fellen og mange gjør det. Folk leser seg ikke opp på fakta. De leser om noe interessant og ønsker at det skal være sant. Fancy ord bidrar til at de tar ordene for god fisk Anonymkode: 01ed6...c2a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 Hvis du har møtt din tvillingsjel så er ikke dette noe man lurer på. Man kjenner det veldig godt Anonymkode: 9e33d...9a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå