Gå til innhold

Fortid før i tiden og fortid med sosiale medier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et tastetrykk unna og man finner ekser, tidliger forelskelser, flings og ons. 

Jeg liker det ikke. Min date er venn med mange av sine ekser på face. Av og til sender de mld og har memory lane: husker du da vi var sammen og vi gjorde det og det. 🙄😶

Ting var lettere før internett kom. En kunne ikke følge med på ekser og fortiden slik det gjøres i dag.

Typen byttet profilbilde og han fikk så mange hjertelikes av tidligere flings og ekser. Jeg synes dette er vanskelig. Jeg høres sjalu ut, men sosiale medier er ikke alltid gøy.

Anonymkode: 1aaea...aee

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik sett er some veldig negativt ja. Merkelig at de gir han hjerter? Har de ikke funnet seg nye kjærester? Hva synes kjærestene deres om dette? Hadde ikke likt om jeg fant en mann og han skulle sitte og gi hjerter til bilde av sin eks. Jeg tenker at det kanskje likevel er positivt for da er de ikke bitre. Hadde de vært dumpet og bitre så hadde de ikke villet vise offentlig at de gir han positiv oppmerksomhet. Men jeg kjenner til problemet. At man ser gjennom alle bildene til den man liker og alt slik der. 

Anonymkode: ff1fd...2d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo noen er gifte og i forhold, men de kontakter han for det. Ei ville de skulle møtes for sex. Han er åpen og forteller det til meg heldigvis. Synes det er sykt at gifte kvinnfolk mld min mann når de vet han er i forhold. 😥

Skrevet

Hvorfor har han de fremdeles på Some?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Like moro som når dama 'bor' på sosiale medier og på død og liv må legge ut hele livet der. 

Anonymkode: af3b8...d20

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slik sett er some veldig negativt ja. Merkelig at de gir han hjerter? Har de ikke funnet seg nye kjærester? Hva synes kjærestene deres om dette? Hadde ikke likt om jeg fant en mann og han skulle sitte og gi hjerter til bilde av sin eks. Jeg tenker at det kanskje likevel er positivt for da er de ikke bitre. Hadde de vært dumpet og bitre så hadde de ikke villet vise offentlig at de gir han positiv oppmerksomhet. Men jeg kjenner til problemet. At man ser gjennom alle bildene til den man liker og alt slik der. 

Anonymkode: ff1fd...2d3

Ikke sikkert alle legger like mye i det. Jeg er ganske raus med å gi hjerter, uten at det betyr noe som helst. Spread the love! ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
Blue81 skrev (6 timer siden):

Hvorfor har han de fremdeles på Some?

Fordi han ville ikke slette de. Jeg kan ikke bestemme over hans venneliste.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi han ville ikke slette de. Jeg kan ikke bestemme over hans venneliste.

Vel,synes det faktisk er drøyt å beholde de på vennelisten når de skriver at de vil ha sex,og mimrer om ting som de har gjort sammen. Veldig respektløst ovenfor deg. Men det er bare min mening. Han liker vel ego boosten det gir da,og driter i om du ikke synes det er noe særlig gøy.  Sier mye om han.

Endret av Blue81
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...