Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er flaut at folk har fått vite at jeg har vært gravid og har en baby. Jeg tenker at de tenker automatisk på at baby=sex, at de tenker at jeg har hatt sex og det skammer jeg meg over. At de kanskje får bilder i hode av at jeg har sex når de får høre jeg har en baby. At folk på min alder vet det, er ikke så ille, men at familie/voksne-eldre-slektninger kanskje tenker det om meg er ille. Jeg koser meg med babyen  Men jeg vil helst unngå å være med barnefaren samtidig og at folk ser oss sammen, fordi da tenker i hvertfall folk på det. HJELP.  

Anonymkode: eb753...99b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker faktisk dette. At når jeg får vite at en kvinne har barn så vet jeg med sikkerhet at hun har hatt sæd i fitta.

Anonymkode: 2cd17...829

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker faktisk dette. At når jeg får vite at en kvinne har barn så vet jeg med sikkerhet at hun har hatt sæd i fitta.

Ja!!! 😩 Hva skal jeg gjøre???? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja!!! 😩 Hva skal jeg gjøre???? 

Du må bare prøve å godta det, er ikke noe å skamme seg over.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ikke burde fått barn som 15åring da 

Anonymkode: 2e0fb...25e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ikke glem: De eldre slektningene med barn har jo også hatt sæd i fitta!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

"Alle" har da sex, ikke noe å skamme seg over. Jeg antar jo at mine barnløse venner også har sex. 

Anonymkode: 7dbb4...7dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

🤣🤣 Nettopp. Men kanskje TS er litt sær og pervers og tenker på at besteforeldre har hatt sex og får sånne bilder i hodet av dem? På seg selv kjenner man andre er et ordtak 🤭

Anonymkode: 8fc3b...b8d

AnonymBruker
Skrevet

"Alle" har da sex, ikke noe å skamme seg over. Jeg antar jo at mine barnløse venner også har sex. 

Anonymkode: 7dbb4...7dc

Men det kan du bare anta, og du vet f. eks. ikke at de har hatt sæd inni seg. Men hvis en kvinne har fått barn, så er det 100 % sikkert at hun har hatt sæd inni seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er de aller færreste som tenker som pervo- Chris over her altså 😆

De aller fleste vokste har et vanlig liv og har levd sine liv på sin måte. Seksualitet er vi født med, det er en del av det å være menneske.så folk antar jo at andre har sex, men det er ikke så mange som går å tenker på det, eller syns deg er så fryktelig interessant. Det er igrunn ikke mer spesielt eller sensasjonelt en at du spiser eller får på do. 

Folk forstår du gjør det og, men det er faktisk ikke så interessant. 

Anonymkode: 12624...16e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

What, sex er vel det vanligste som finnes her i verden, tenk hvor mange mennesker det finnes i verden, og hvor mange ganger folk har sex UTEN å bli gravide da. Jeg tror bare du bør prøve å drite i det. Å få barn er det fineste som finnes. 

Anonymkode: 4d2e2...1bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hva er det å skamme seg over? De aller fleste mennesker har sex. Til og med foreldre/besteforeldre. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 6b053...8ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men det kan du bare anta, og du vet f. eks. ikke at de har hatt sæd inni seg. Men hvis en kvinne har fått barn, så er det 100 % sikkert at hun har hatt sæd inni seg.

Mine ble til uten (prøverør). 

Jeg pleier ikke å tenke på at folk har hatt sex når de har baby eller kvinnen er gravid. Jeg har ei venninne som tenke litt som TS beskriver, hun har opplevd overgrep som barn og har en vanskelig forhold til sex av den grunn. Hun sier at det ble bedre med tiden, og at det hjalp å snakke med noen om det, det hele føltes mindre tabu og rart og ble mer normaliser av å sette ord på det (venninner for hennes del). For det er jo veldig, veldig vanlig og normalt, de fleste har sex. 

Anonymkode: 1c4ed...dd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk, det hjelper litt, men fortsatt ikke fordi..

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså, hva er det å skamme seg over? De aller fleste mennesker har sex. Til og med foreldre/besteforeldre. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 6b053...8ad

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

🤣🤣 Nettopp. Men kanskje TS er litt sær og pervers og tenker på at besteforeldre har hatt sex og får sånne bilder i hodet av dem? På seg selv kjenner man andre er et ordtak 🤭

Anonymkode: 8fc3b...b8d

Jeg føler det er annerledes med foreldrene og besteforeldrene mine, så jeg tenker ikke sånn om de, fordi de var voksne da de fikk barn, var i langvarig forhold/gift. Da er det mer godkjent føler jeg. I tillegg er jeg singel nå. Og noen gutter har rejectrd meg når de får vite fra andre folk at jeg har barn. Og jeg vet noen fra skolen har baksnakket meg også.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har ei venninne som tenke litt som TS beskriver, hun har opplevd overgrep som barn og har en vanskelig forhold til sex av den grunn. Hun sier at det ble bedre med tiden, og at det hjalp å snakke med noen om det, det hele føltes mindre tabu og rart og ble mer normaliser av å sette ord på det (venninner for hennes del). For det er jo veldig, veldig vanlig og normalt, de fleste har sex. 

Anonymkode: 1c4ed...dd7

Ja, jeg har også vanskelig forhold til det og når noen kaller meg mamma, for eksempel hvis søsteren min, eller eksen min kaller meg mamma foran meg, da stivner jeg helt til og får en dårlig følelse i kroppen. Da bare vil jeg forsvinne langt ned i jorden. Er helt forferdelig😰 Har ingen å si det til, og det er jo ikke noe man kan si til noen, da blir det sikkert baksnakking om det også.. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta, du må jo vær veldig ung? Ser du nevner skole. 

Når man blir eldre og tryggere på seg selv så tenker man ikke over hva andre mener på samme måte. Men når man er ung er det veldig vanlig å tenke mye på hva andre tenker om seg. Det hjelper kanskje bare å høre at det er helt normalt og mest sannsynlig blir bedre med årene? 

Når du er i en sånn situasjon at du har blitt gravid, kanskje uplanlagt med en mann du ikke er sammen med lenger så er det også vanlig å føle at det er en viss tabu rundt det. Kanskje det ikke var sånn man hadde sett det for seg. Men samtidig er jo dette mer og mer vanlig i dag og noe de fleste ikke tenker over :);

Anonymkode: 0dc3f...d40

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...