Gå til innhold

Hundehotell/pensjonat på vei til Sørlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har noen erfaring med hundehotell på veien fra Sandefjord til Kristiansand? Har to hunder som trenger opphold i 5 dager i det området. Jeg er ikke kjent, og syns det er litt ekkelt å sette dem på et sted jeg ikke kjenner til. Vil gjerne ha positive og negative erfaringer!

Anonymkode: 1b386...c1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flakkefossen i Lillesand🙌🏽

Anonymkode: 6d63d...f50

AnonymBruker
Skrevet

Det er et hundehotell/kennel i Froland, utenfor Arendal. Har ikke brukt det selv, men har bekjente som har vært veldig fornøyd med hundens opphold :) Finner sikkert mer ved å google.

Anonymkode: 95622...33c

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt flakkefossen selv, min hund trivdes der.

Froland har jeg ikke forsøkt, men vurderte å plassere hunden min der for noen år siden. Jeg hadde en dårlig magefølelse uten å helt vite hvorfor så jeg avbestilte. Da jeg senere trengte akutt hundepass og tok kontakt med den igjen skrøt de av hvor godt hunden min hadde trivdes hos dem sist og hvor veloppdragen han var. De hadde aldri møtt ham noe de innrømmet etterhvert. For meg ble det useriøst og gjør at min hund har aldri vært der. Det Jan likevel hende det er et ok sted. 

jeg vet mange er fornøyde med Berge hundeassistanse, og med to hunder ville jeg kanskje vurdert det. For meg som kun har 1 hund synes jeg han fikk for lite tur og oppfølging. Jeg betalte for ekstra tur, istedenfor å øke lengden på turen fikk han gå i bratte oppoverbakker for å bli sliten. 

Anonymkode: 1b9b6...1dd

• Liker 1
Skrevet

Berge Hundeassistanse ligger ca to mil nord for Kristiansand. Dyktige folk som er opptatt av at hunden skal ha det bra😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Flakkefossen i Lillesand🙌🏽

Husker det var noen som spurte om dette på fb i fjor, og der var flertallet som svarte veldig fornøyde med Flakkefossen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...