AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Jeg har funnet verdens beste kjæreste, men han graver så mye i hvor mange jeg har ligget med. Faktumet er at jeg har ligget med flere enn han. Det vil han ikke tåle. Burde jeg fortelle han det? Anonymkode: becca...2bc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Hvorfor vil han vite det? Si at det er en privat sak! I min erfaring så fører det sjelden noe godt med seg i et forhold å snakke om tidligere seksuelle erfaringer. Jeg aner ikke hvor mange mannen min har hatt sex med før meg, og han vet ikke hvor mange jeg har hatt, og jeg har heller ikke noe behov for å vite det. Anonymkode: 49cc8...780 5
exictence Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Er han verdens beste, må du gå for ham. Men synes det er rart av han å grave sånn om det. Nei, jeg hadde svart at jeg synes ikke det er noe givende å snakke om tidligere forhold, så det synes jeg at vi skal la ligge begge to. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Jeg forstår ham godt. Dersom du har ligget med veldig mange, så er det av betydning for relasjonen deres. Det sier mye om et menneske. Hadde jeg vært mannen ville jeg dumpet deg om du hadde ligget med veldig mange, jeg hadde ikke turt å satse følelsene mine på deg. Nå kommer dragene og skal rettferdiggjøre at det er greit å ligge med så mange du vil, og at det er en privatsak. Det er ikke det, det er på lik linje med rusmisbruk, voldsdommer, etc. - karakterbeskrivende. Anonymkode: bd3dc...e3c 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 exictence skrev (11 minutter siden): Er han verdens beste, må du gå for ham. Men synes det er rart av han å grave sånn om det. Nei, jeg hadde svart at jeg synes ikke det er noe givende å snakke om tidligere forhold, så det synes jeg at vi skal la ligge begge to. Han er veldig opptatt av å vite antall sexpartnere jeg har hatt. Anonymkode: becca...2bc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Du sier at det er en del av fortiden, og at du ikke ønsker å dele slikt noen veier, for det gir bare vonde tanker. Fortsetter han da å mase er han langt fra "verdens beste". Anonymkode: c9dcd...a77 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor vil han vite det? Si at det er en privat sak! I min erfaring så fører det sjelden noe godt med seg i et forhold å snakke om tidligere seksuelle erfaringer. Jeg aner ikke hvor mange mannen min har hatt sex med før meg, og han vet ikke hvor mange jeg har hatt, og jeg har heller ikke noe behov for å vite det. Anonymkode: 49cc8...780 Lang historie kort: Gjennom bekjentskaper. Har ikke akkurat det beste ryktet for å si det slik om han møter bestemt personer. Anonymkode: becca...2bc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Han er av den sjalu typen tydeligvis. Slitsomt. Hvis du vil ha ham, må du i hvert fall ikke si at det er en privatsak, selv om det ikke er noe han har noe med. Si at du ikke egentlig ønsker å snakke om det. Videre, fortell ham at hvis det virkelig er så viktig for ham å vite, så kan han få vite, fordi du har tillit til at han ikke vil lage noe støy ut av det. Han er ikke en taper som fikk restene, men vinneren som vant hovedpremien de andre aldri fikk. Hvis han virkelig er verdens beste kjæreste, så klarer han å overkomme sin egen usikkerhet fordi han elsker deg. Anonymkode: 5c2d6...638 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ham godt. Dersom du har ligget med veldig mange, så er det av betydning for relasjonen deres. Det sier mye om et menneske. Hadde jeg vært mannen ville jeg dumpet deg om du hadde ligget med veldig mange, jeg hadde ikke turt å satse følelsene mine på deg. Nå kommer dragene og skal rettferdiggjøre at det er greit å ligge med så mange du vil, og at det er en privatsak. Det er ikke det, det er på lik linje med rusmisbruk, voldsdommer, etc. - karakterbeskrivende. Anonymkode: bd3dc...e3c Hva definerer du som veldig mange? Anonymkode: becca...2bc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Hva skal han med informasjonen? Anonymkode: 06089...06b 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er av den sjalu typen tydeligvis. Slitsomt. Hvis du vil ha ham, må du i hvert fall ikke si at det er en privatsak, selv om det ikke er noe han har noe med. Si at du ikke egentlig ønsker å snakke om det. Videre, fortell ham at hvis det virkelig er så viktig for ham å vite, så kan han få vite, fordi du har tillit til at han ikke vil lage noe støy ut av det. Han er ikke en taper som fikk restene, men vinneren som vant hovedpremien de andre aldri fikk. Hvis han virkelig er verdens beste kjæreste, så klarer han å overkomme sin egen usikkerhet fordi han elsker deg. Anonymkode: 5c2d6...638 Han prøver ofte å hinte til at jeg bør fortelle han hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Anonymkode: becca...2bc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 Hvorfor er det så viktig for han å vite? Det hadde jeg spurt han om. Jeg og mannen snakket såvidt om det tidlig i forholdet, og jeg vet han har ligget med flere enn meg. Han sa "jeg sier det hvis du vil, men det er jo opp til deg å takle det eller ei". Vi valgte å heller la vær å vite, det er uansett bare et tall Jeg bryr meg ikke. Det er kun meg han vil ha, og hva han gjorde i tidlig 20-årene er ikke viktig for samlivet vårt. Anonymkode: 5943c...404
kaleidoskop Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 Da jeg var ung i forhold ville jeg også vite. Det var ikke så kult å høre om. Fant en I voksen alder, det har aldri vært et tema for oss. Det har ingen ting å si for vårt forhold om den andre har ligget med flere eller færre. Vi kan spøke om noen tidligere kjærester, men sier alltid at "du får jo min første" dette til tross for at jeg har et barn fra før 😉 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det så viktig for han å vite? Det hadde jeg spurt han om. Jeg og mannen snakket såvidt om det tidlig i forholdet, og jeg vet han har ligget med flere enn meg. Han sa "jeg sier det hvis du vil, men det er jo opp til deg å takle det eller ei". Vi valgte å heller la vær å vite, det er uansett bare et tall Jeg bryr meg ikke. Det er kun meg han vil ha, og hva han gjorde i tidlig 20-årene er ikke viktig for samlivet vårt. Anonymkode: 5943c...404 Det har jeg ikke våget om å spørre om. Det er litt ukomfortabel. Anonymkode: becca...2bc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 Han får si det først, også sier du 5-10 mindre etterpå Anonymkode: 2ec7e...a67 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #16 Skrevet 25. april 2021 kaleidoskop skrev (1 minutt siden): Da jeg var ung i forhold ville jeg også vite. Det var ikke så kult å høre om. Fant en I voksen alder, det har aldri vært et tema for oss. Det har ingen ting å si for vårt forhold om den andre har ligget med flere eller færre. Vi kan spøke om noen tidligere kjærester, men sier alltid at "du får jo min første" dette til tross for at jeg har et barn fra før 😉 Vi er relativ unge, i 20-årene. Anonymkode: becca...2bc
Gjest byråkrati Skrevet 25. april 2021 #17 Skrevet 25. april 2021 Jepp, si det. Om han eksploderer vet du hvor du har han og kan gå videre i livet uten han
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #18 Skrevet 25. april 2021 Eller; "jeg kommer ikke til å si det, men ja det er over xxx stk" Anonymkode: 2ec7e...a67
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #19 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han får si det først, også sier du 5-10 mindre etterpå Anonymkode: 2ec7e...a67 Jeg vet hvorfor mange sexpartnere han har. Det kom fram når han fortalte det tilfeldigvis under en samtale med venner. Da jeg var tilstede. Anonymkode: becca...2bc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #20 Skrevet 25. april 2021 byråkrati skrev (2 minutter siden): Jepp, si det. Om han eksploderer vet du hvor du har han og kan gå videre i livet uten han Så du mener jeg bør fortelle han sannheten? Anonymkode: becca...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå