AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Hvordan kan jeg få evt kommunalt lån til bil når jeg har gjeld som jeg betaler ned hver måned? Jeg er 25år og startet min første jobb for bare2 år siden... og har null erfaring og kunnskap med slike ting eller noen rundt meg som har peiling. Jeg trenger bil pga av jobben... Jeg møtte en som sa han fikk kommunalt lån, til å kjøpe en leilighet, han hadde masse gjeld som enda ikke var betalt ned. Noen som vet hva han snakket om? Anonymkode: 1adf5...70d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Kommunalt lån til bil har jeg aldri hørt om. Kommunalt lån til bolig går via Husbanken og er noe helt annet. Anonymkode: 75c77...813 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Da får du vente til du har betalt gjelden din, så låne i banken til bil. Eller spare. Anonymkode: c950c...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Aldri i verden om du får kommunalt lån til å kjøpe bil. Anonymkode: 0c8bd...0e6 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan kan jeg få evt kommunalt lån til bil når jeg har gjeld som jeg betaler ned hver måned? Jeg er 25år og startet min første jobb for bare2 år siden... og har null erfaring og kunnskap med slike ting eller noen rundt meg som har peiling. Jeg trenger bil pga av jobben... Jeg møtte en som sa han fikk kommunalt lån, til å kjøpe en leilighet, han hadde masse gjeld som enda ikke var betalt ned. Noen som vet hva han snakket om? Anonymkode: 1adf5...70d Det finnes ikke kommunalt lån til bil. Og det får du heller ikke gjennom NAV. Din venn fikk nok huslån gjennom Husbanken, som kommunen tar imot søknader til. Så du betale ned på gjeld, som alle andre. Og spare i tillegg. Du kan få lån til bil gjennom Santander og lignende. Anonymkode: 75af6...385 1
Million Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Som de andre sier her, kommunalt lån til bolig gis av Husbanken, som kommunene er låneformidler for. De gir ikke billån, bare boliglån til "varig vanskeligstilte", som det står på nettsidene deres. Billån må du ta opp hos de vanlige lånegiverne for den slags, som f.eks. Santander eller banken din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå