AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Hei, Når jeg vil rette håret eller prøve å lage krøller med rettetanga så glir ikke håret gjennom tanga. Det stopper ofte opp, eller "hoppe" og jeg må dra skikkelig hardt for å dra tanga nedover. Jeg vasker håret, bruker balsam og føner det nesten tørt. Må sies at jeg har ALLTID flokete hår, rett etter hprvask, til og med rett etter jeg har gredd det. Håret er farget/stripet og jeg klipper det kanskje 1-2 ganger i året. Langt hår da. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Skulle så gjerne latt rettetanga gli gjennom håret som vist i videoen under 🙃 https://www.kk.no/video/sa-lett-kan-du-lage-kroller-med-rettetang/eO1L9Pas Anonymkode: 1303c...8dd
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Jeg har samme problemet og løser det ved å holde en kam inntil rettetanga når jeg drar gjennom håret. Da sklir den fint gjennom 🙂 Anonymkode: 1a4d0...589
liljene Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Hvor mye hår tar du med om ganga? Jeg har rettet det noen ganger hos frisør, og da bruker de å dele inn i ulike lag.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Klemmer du rettetanga for hardt sammen så glir den ikke lett gjennom... og ps, du må ikke rette ut fuktig hår - ikke føn det nesten tørt, men helt tørt😳 Anonymkode: b12b7...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå