Gå til innhold

Er det noen her som bruker ansiktsmaske hver dag eller flere ganger i uka? Blir huden mye bedre? 😀🌸

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller merker dere ingen forskjell? 

Anonymkode: 34f97...abe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo veldig an på hvilke masker man bruker. Noen hjelper ja, andre gir meg utbrudd.

Anonymkode: 31feb...137

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært borti noen til nå som funker særlig 🤷‍♀️

Anonymkode: d3969...ad4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke vært borti noen til nå som funker særlig 🤷‍♀️

Anonymkode: d3969...ad4

Hvor ofte bruker du dem? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer jo veldig an på hvilke masker man bruker. Noen hjelper ja, andre gir meg utbrudd.

Sheet masks? Det blir kanskje dyrt å bruke dem hver dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel som veldig mye annet innen beauty-markedet. Man trenger det overhodet ikke, men det skaper et behov hvis man bruker det hyppig og plutselig slutter med det. Bare tull og tøys alt sammen. 

Anonymkode: fcc1b...aa7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er vel som veldig mye annet innen beauty-markedet. Man trenger det overhodet ikke, men det skaper et behov hvis man bruker det hyppig og plutselig slutter med det. Bare tull og tøys alt sammen. 

Anonymkode: fcc1b...aa7

Tror ikke at det er tull og tøys. 
For eksempel: 

«using sheet masks everyday can help to make sure that your hydration levels stay at optimal levels even after you have used your other products, so you can be sure that you’ll never suffer from the problem of dehydrated skin again» 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke at det er tull og tøys. 
For eksempel: 

«using sheet masks everyday can help to make sure that your hydration levels stay at optimal levels even after you have used your other products, so you can be sure that you’ll never suffer from the problem of dehydrated skin again» 

Tipper de som har skrevet dette selger sheet masks 😂

Er mangel på fuktighet et stort problem for deg? Eller hva er problemet ditt med huden din? 

Personlig bruker jeg en naturlig gjørmemaske laget av bentonite clay og moringapulver, ellers bruker jeg koreanske sheet masks. Jeg bor i utlandet og har tilgang til veldig billige masker, men bruker dem aldri mer enn maks 1-2 ganger i uka.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tipper de som har skrevet dette selger sheet masks 😂

Er mangel på fuktighet et stort problem for deg? Eller hva er problemet ditt med huden din? 

Personlig bruker jeg en naturlig gjørmemaske laget av bentonite clay og moringapulver, ellers bruker jeg koreanske sheet masks. Jeg bor i utlandet og har tilgang til veldig billige masker, men bruker dem aldri mer enn maks 1-2 ganger i uka.  

Mangel på fuktighet ja. Får rynker...😕 Ok, jeg er ikke akkurat en «spring chicken» lenger, er snart 40, men huden er veldig tør. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mangel på fuktighet ja. Får rynker...😕 Ok, jeg er ikke akkurat en «spring chicken» lenger, er snart 40, men huden er veldig tør. 

Har du prøvd Origins sin grønne nattmaske? Den er fantastisk synes jeg. Tror den heter avocado overnight mask eller noe slik, husker ikke nøyaktig.. Du kommer til å våkne med en deilig glød 🤗

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker masker fra Body Shop et par ganger i uka, og jeg ser stor forskjell på huden. Favorittene mine er Drops of Youth (fuktighet) og Himalayan Charcoal (rens). Er 50, men har lite rynker i forhold til andre på samme alder.

Anonymkode: eb029...05a

AnonymBruker
Skrevet

Ingen damer på kg over 40 har rynker i folke de selv😂

Anonymkode: 567a7...664

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I følge*

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje 🤣 Jeg er fortsatt under 40, men har masse rynker 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du prøvd Origins sin grønne nattmaske? Den er fantastisk synes jeg. Tror den heter avocado overnight mask eller noe slik, husker ikke nøyaktig.. Du kommer til å våkne med en deilig glød 🤗

Den Avocado overnight har jeg hørt om! Takk ☺️

Skrevet

Om huden blir mye bedre, kommer jo an på om ingrediensene i masken er riktige for din hudtype og hudtilstand. Personlig har jeg alltid betrakter masker som et ekstra SOS eller velvæprodukt, ikke noe som inngår i den daglige hudpleierutinen🙂 

Gode resultater oppnår man over tid med en kombinasjon av hudpleieprodukter tilpasset sine individuelle behov.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den Avocado overnight har jeg hørt om! Takk ☺️

Den er nydelig. Elsker lukten. Jeg sliter med å få sove med den siden den er litt klissete på min hud. Kanskje ta den på litt før leggetid? 

Anonymkode: 01cdc...03f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, huden blir ikke bedre av det.

riktige hudpleieprodukter over tid er nøkkelen, sammen med solkrem

Anonymkode: 432d4...cf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, huden blir ikke bedre av det.

riktige hudpleieprodukter over tid er nøkkelen, sammen med solkrem

Anonymkode: 432d4...cf9

Har du prøvd? 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker maske og skrubb 3-4* i uka. Blir 47 i mai og tok dette bilde i mars. 

Jeg synes jeg får fukt. Men kosthold, stress og trening virker også inn:) 

87A49D25-0777-4A26-8A14-ED50AB86025D.jpeg

Anonymkode: 70ebe...287

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...