AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Hei på dere 🙂 Er det noen her inne som fikk studieplass med realkompetanse? Jeg har søkt Sosialt arbeid. Takk på forhånd Anonymkode: 6a56d...028
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Absolutt ingen? ☺️ Anonymkode: 6a56d...028
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Jeg kjenner to som etter mye om og men kom inn på sykepleie med realkompetanse, ingen av de klarte å fullføre studiet. Anonymkode: 3eae6...f51
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Tror du kan se langt etter å komme inn på sosialt arbeid med realkompetanse. De fleste plasser er poenggrensa over 50, med mange flere søkere enn det er studieplasser. Du skal ha svært god realkompetanse for å gå foran folk med generell studiekompetanse med poeng over grensen. Du taper ingenting på å søke, men jeg ville ikke hatt store forhåpninger. Det er en grunn til at generell studiekompetanse er et hovedkrav. Anonymkode: 0b7bf...c5a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå