AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Hvordan kjenner sparkene da? Jeg mistenker at baby har lagt seg med ryggen mot magen, jeg kjenner ikke lengre disse tydelige sparkene, det er mer som langsomme bevegelser, i tilegg til at det kan kjennes ut som rumpa ligger å presser mot magen. Hvordan kjente dere bevegelser når baby lå på denne måten? Vegrer meg litt til å ringe føden da jeg er 4 timer unna med bil. Anonymkode: 6daea...00c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Hvis babyen er stor/man er langt på vei, kjenner man det uansett. Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 8c1b7...620
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Min lå i sete men med ryggen ut mot magen min, kjente spark da som smerter og ubehag i innvollene mine bokstavelig talt.. Ellers kjente jeg mest at han strakk på seg, skutte rygg osv, var mye mindre bevegelser enn med forrige men han var også over 1 kg tyngre. Anonymkode: b7b2d...1dd
Gjest EmKay Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Jeg er 35 uker og har hatt baby i seteleie med ryggen ut i et par mnd. Jeg kjenner ikke lenger rene spark, med mer åling/dytting, og hun trykker mye ut mot magen og opp mot ribbeina (noe som til tider kan være direkte vondt) og holder seg der. De eneste sparkene jeg kjenner er de som går rett i blæren. Men om du er bekymret ville jeg ringt føden. De kommer nok til å be deg teste litt ulike ting og rapportere tilbake, og så lenge de er fornøyd med responsen fra baby, så kommer de ikke til å be deg reise inn Bedre å ringe så du får slappet av, enn å gå med vondt i magen fordi du er usikker på om alt er som det skal. ❤️
Rosatoast Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 EmKay skrev (1 minutt siden): Jeg er 35 uker og har hatt baby i seteleie med ryggen ut i et par mnd. Jeg kjenner ikke lenger rene spark, med mer åling/dytting, og hun trykker mye ut mot magen og opp mot ribbeina (noe som til tider kan være direkte vondt) og holder seg der. De eneste sparkene jeg kjenner er de som går rett i blæren. Men om du er bekymret ville jeg ringt føden. De kommer nok til å be deg teste litt ulike ting og rapportere tilbake, og så lenge de er fornøyd med responsen fra baby, så kommer de ikke til å be deg reise inn Bedre å ringe så du får slappet av, enn å gå med vondt i magen fordi du er usikker på om alt er som det skal. ❤️ Skal du ikke prøve å få snudd babyen? Seteleie er ikke akkurat så appellerende å starte en fødsel med.
Gjest EmKay Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 Rosatoast skrev (1 minutt siden): Skal du ikke prøve å få snudd babyen? Seteleie er ikke akkurat så appellerende å starte en fødsel med. Skal på ny vekstkontroll om halvannen uke, om vesla ikke har snudd seg til da (noe jeg ikke er veldig optimistisk til) antar jeg de foreslår å prøve vending ja.
Rosatoast Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 EmKay skrev (9 minutter siden): Skal på ny vekstkontroll om halvannen uke, om vesla ikke har snudd seg til da (noe jeg ikke er veldig optimistisk til) antar jeg de foreslår å prøve vending ja. Lykke til og håper det går greit for seg, har ikke gått igennom det selv. Men jeg så på The Kardashians at det var ganske ubehagelig
Gjest EmKay Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 Rosatoast skrev (Akkurat nå): Lykke til og håper det går greit for seg, har ikke gått igennom det selv. Men jeg så på The Kardashians at det var ganske ubehagelig Takk for det! Håper også hun får snudd seg på det ene eller andre viset til slutt. Kommer nok uansett til å bli satt i gang tidligere pga insulinkrevende svangerskapsdiabetes, så om det blir setefødsel tar de forhåpentligvis størrelsen hennes med i betraktningen når de skal bestemme dato, slik at hun ikke er for stor når hun skal ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå