AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Har begynt å få mageknip hvor jeg kjenner magen strammer seg litt innvendig men jeg kan ikke si jeg merker så mye til at magen blir stein hard utenpå. Nå har jeg også litt fett på magen da. Var ute her om dagen så satt jeg med skikkelig mageknip som kom og gikk vert 1-2 minutt i over 1 t. Det gjorde faktisk vondt. Gikk sånn av og på hele dagen. Siden da har jeg hatt dette opp mot 5-10 g vær dag. Avføringen min er normal, jeg går på do som normalt og har ikke noe særlig luft i magen heller 🤔noen sim tror de vet hva det kan være? Er det kynnere? Anonymkode: eb0a8...a0e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Hvor langt er du på vei? Anonymkode: b76a4...691
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor langt er du på vei? Anonymkode: b76a4...691 24 uker bare 🙂 Anonymkode: eb0a8...a0e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har begynt å få mageknip hvor jeg kjenner magen strammer seg litt innvendig men jeg kan ikke si jeg merker så mye til at magen blir stein hard utenpå. Nå har jeg også litt fett på magen da. Var ute her om dagen så satt jeg med skikkelig mageknip som kom og gikk vert 1-2 minutt i over 1 t. Det gjorde faktisk vondt. Gikk sånn av og på hele dagen. Siden da har jeg hatt dette opp mot 5-10 g vær dag. Avføringen min er normal, jeg går på do som normalt og har ikke noe særlig luft i magen heller 🤔noen sim tror de vet hva det kan være? Er det kynnere? Anonymkode: eb0a8...a0e Glemte si jeg har litt murringer/ menssmerteri korsryggen også. Anonymkode: eb0a8...a0e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Har du tatt kontakt med noen? Jordmor/føden. Hvis ikke så bør du konferere med dem. Såpass mye smerter så tidlig bør utredes. Anonymkode: 5edd1...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Jeg opplevde premature rier som mageknip. Dabbet av etter et par timer,men ble registrert rieaktivitet på føden og måtte ha ultralyd for å utelukke truende prematur fødsel. Høres ut som du burde kontakte føden og få en vurdering. Anonymkode: e727a...973
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 Hadde tatt en tur til fødeavdelingen for å sjekke det ut. Anonymkode: 72d4a...5d9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde tatt en tur til fødeavdelingen for å sjekke det ut. Anonymkode: 72d4a...5d9 Skal jeg ringe rett til føden eller legevakt syntes du? Jeg har liksom ikke lyst forstyrre vis det bare er helt uskyldig vis du skjønner hva jeg mener Anonymkode: eb0a8...a0e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Mine kynnere var ikke vonde, lignet på hold på det verste. Jeg ville fått det sjekket hvis det er ordentlig vondt. Anonymkode: 88261...51c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Skal jeg ringe rett til føden eller legevakt syntes du? Jeg har liksom ikke lyst forstyrre vis det bare er helt uskyldig vis du skjønner hva jeg mener Anonymkode: eb0a8...a0e Du ringer til fødeavdelingen, du skal ha fått telefonnr og info fra jordmor/fastlege Du forteller hva du opplever det også vurderer de om du bør komme inn . Anonymkode: 18424...fcb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal jeg ringe rett til føden eller legevakt syntes du? Jeg har liksom ikke lyst forstyrre vis det bare er helt uskyldig vis du skjønner hva jeg mener Anonymkode: eb0a8...a0e Rett til føden. De som jobber på fødeavdelingen blir bare glad når man tar kontakt. Jeg har fått utallige beskjeder om å bare ringe når som helst :-) Anonymkode: 72d4a...5d9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 Jeg hadde mageknip som du beskriver. Det var premature rier. Jeg kom ikke inn tidlig nok, og de rakk dessverre ikke stoppe fødselen i uke 26. Ble et veldig langt opphold på nyfødt intensiv, men det går bra med barnet. Anbefaler at du får en ultralyd av livmorhalsen. Anonymkode: 8c9ba...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå