AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Del Skrevet 25. april 2021 Noen som vet? Anonymkode: ad3a7...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Del Skrevet 25. april 2021 På en hybel deler man som regel noen fasiliteter med andre. Tenk studenthybel. Jeg har bodd i studenthybel to ganger, ene gangen hadde jeg ett rom, gang og bad og delte kjøkken med andre. Andre gangen hadde jeg eget rom men delte bad og kjøkken med en til. En hybelleilighet vil jeg si kan sidestilles med en ettromsleilighet, da har man vanligvis kjøkken, stue og soverom i ett rom, pluss bad. Anonymkode: c136a...b21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Del Skrevet 25. april 2021 I boligannonser aner jeg ikke forskjell Anonymkode: b1529...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 25. april 2021 #4 Del Skrevet 25. april 2021 Hybler har ofte mindre fasiliteter enn leiligheter. F.eks hybelkjøkken eller dele bad etc. Men i praksis tror jeg det brukes litt om hverandre i annonser og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå