AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Jeg er veldig forelsket i en mann. Nå har vi hatt kontakt nesten daglig i snart 6 mnd. Jeg tok første initiativet til kontakt. Han svarer meg alltid veldig hyggelig og koselig. Men så er det jeg som tar initiativ til kontakt igjen. Han svarer så koselig og alt han sier er interessant og/eller han får meg til å le. Han gjør meg glad hver gang vi snakkes eller møtes. Nå har det gått såpass lag tid, og vi har blitt godt kjent. Jeg føler meg på en måte trygg og har veldig gode følelser for ham. Jeg løfter i vei. Snakker åpent, har stadig litt flørtende tone. Sier jeg har hode fylt opp med ham, på en litt flørtende smilende måte. Tror nok bestemt han liker det, men han gir meg ikke så mye av det "snakket" igjen. Han kan si han er glad i meg, savner meg, tenker på meg. Men det er det, liksom. Det er jo veldig koselig, men han er en traust fyr. Det gir også godt inntrykk, at han ikke er av den flørtende typen. Men jeg tenker at med meg nå kan han da godt slippe seg mer løs. Kanskje jeg skal si akkurat det til ham, eller hva ville du gjort. Jeg savner at han er litt mer flørtende. Anonymkode: 2d640...9f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Ikke løfter, men flørter Anonymkode: 2d640...9f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Ligger dere sammen? Anonymkode: bd9e1...c31
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ligger dere sammen? Anonymkode: bd9e1...c31 Ja Han viser da kjærlighet og omsorg. Han bryr seg veldig om qt jeg har det godt. Jeg nyter virkelig det. Synes det er fantastisk. Synes han er fantastisk. Dessverre bor vi litt langt fra hverandre, så vi kan ikke møtes så ofte. Jeg bruker så mye energi på å tenke på ham. Savner at han er mer flørtende. Jeg vet at jeg må være fornøyd. Føler eg heldig som har gode ham. Skulle ønske jeg ikke fikk all del uroen og hjertebanken ved å være så mye alene fra ham. Jeg fyller opp dagene mine med all slags ting, så det er ikke det. Jeg savner ham bare så utrolig hele tiden. Han kan ikke flytte, fordi han fremdeles har små barn som bor hos ham hele tiden. Jeg vil heller ikke flytte inn der, tror jeg. Han har heller ikke spurt. Anonymkode: 2d640...9f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Du må nok jobbe med deg selv her. Du kan ikke forandre en traust type til å bli en casanova, og han gir deg jo egentlig det du trenger. Du vil bare ha mer. Prøv å kose deg med egne ting når dere er fra hverandre, husk på at barna hans tar mye av tiden og oppmerksomheten hans når dere ikke er sammen, og nyt tiden du har med ham Anonymkode: 78958...b27 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 I begynnelsen av forholdet var det flere slike ting jeg ville ha endret. Jeg var skuffet over at han aldri kom med små overraskelser, eller blomster. Skuffet over at han tok lite inititiv til romantiske ting, som middag ute. Skuffet over at han kjøpte praktiske bursdagsgaver. Samtidig overså jeg at han alltid ville gi det beste til meg - vindussete på fly, velge stol først på restaurant, den siste sjokoladebiten. Jeg så ikke at han alltid ryddet og vasket, før jeg rakk å ta unna. At han ofte kom med en kaffekopp på senga. Der jeg la vekt på gaver og ord, har han alltid vært en type som viser følelser gjennom tjenester og handling. Da jeg "knakk koden" forstod jeg hvor mye jeg egentlig betydde for han, selv om han aldri kjøpte blomster. Anonymkode: f5aea...d49 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du må nok jobbe med deg selv her. Du kan ikke forandre en traust type til å bli en casanova, og han gir deg jo egentlig det du trenger. Du vil bare ha mer. Prøv å kose deg med egne ting når dere er fra hverandre, husk på at barna hans tar mye av tiden og oppmerksomheten hans når dere ikke er sammen, og nyt tiden du har med ham Anonymkode: 78958...b27 Tusen takk for godt svar. Kloke ord du sier der at jeg ikke kan forandre en traust type til å bli en casanova 🤗 Og han gir meg mye. Men ja, jeg vil ha mer. Uff, det høres ego ut. Jeg skal nyte. Men føler jeg holder igjen selv med å kontakte ham, siden han ikke er så god på det å ta første initiativ. Men nå har det gått så lang tid st jeg lurer på om jeg bare skal slippe meg løs. Selvfølgelig ikke mase på ham, men heller ta initiativ når jeg savner sånn å høre fra ham, i steden for å gå rundt med uro og for at han ikke tar kontakt. Anonymkode: 2d640...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): I begynnelsen av forholdet var det flere slike ting jeg ville ha endret. Jeg var skuffet over at han aldri kom med små overraskelser, eller blomster. Skuffet over at han tok lite inititiv til romantiske ting, som middag ute. Skuffet over at han kjøpte praktiske bursdagsgaver. Samtidig overså jeg at han alltid ville gi det beste til meg - vindussete på fly, velge stol først på restaurant, den siste sjokoladebiten. Jeg så ikke at han alltid ryddet og vasket, før jeg rakk å ta unna. At han ofte kom med en kaffekopp på senga. Der jeg la vekt på gaver og ord, har han alltid vært en type som viser følelser gjennom tjenester og handling. Da jeg "knakk koden" forstod jeg hvor mye jeg egentlig betydde for han, selv om han aldri kjøpte blomster. Anonymkode: f5aea...d49 Tusen takk for godt svar, og at du deler din erfaring. Det var virkelig til ettertanke for meg. Jeg føler min kjæreste er slik som din. Jeg viser hele tiden at jeg setter pris på ham, men kan kjenne inni meg at jeg vil at han skal være mer romantisk med meg. Jeg viser mer enn ham sånne flørtende tilbakemeldinger. Anonymkode: 2d640...9f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Det gir også godt inntrykk, at han ikke er av den flørtende typen. Men jeg tenker at med meg nå kan han da godt slippe seg mer løs. Har tanken noen sinne streifet deg at han bare ikke er typen til å drive med flørting og gi komplimenter og bekreftelser hele tiden? Bare fordi du mener det mangler så betyr ikke det at han ikke slipper seg løs og er seg selv. Det ligger ikke i alles natur å være flørtete og kosete hele tiden, si fine ting til deg gjennom hele dagen, gir deg masse gaver på Valentines osv. Du høres intens og masete ut. Derimot høres HAN ut som en laidback og bra type så hvis du ikke vil ha han så gi han gjerne til meg 🤤😈❤ Anonymkode: c935e...a98 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Har tanken noen sinne streifet deg at han bare ikke er typen til å drive med flørting og gi komplimenter og bekreftelser hele tiden? Bare fordi du mener det mangler så betyr ikke det at han ikke slipper seg løs og er seg selv. Det ligger ikke i alles natur å være flørtete og kosete hele tiden, si fine ting til deg gjennom hele dagen, gir deg masse gaver på Valentines osv. Du høres intens og masete ut. Derimot høres HAN ut som en laidback og bra type så hvis du ikke vil ha han så gi han gjerne til meg 🤤😈❤ Anonymkode: c935e...a98 Støtter denne! Jeg tenker at han enten ikke er typen til å like slike flørtende utsagn og romantikk, og ikke at han "ikke slipper seg løs", eller at han rett og slett ikke er forelsket.. Han kan være glad i deg og savne deg uten å være det, dessverre. Er han klar på at du er kjæresten hans? Sier han at han er forelsket? Anonymkode: d2c1a...25c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk for godt svar, og at du deler din erfaring. Det var virkelig til ettertanke for meg. Jeg føler min kjæreste er slik som din. Jeg viser hele tiden at jeg setter pris på ham, men kan kjenne inni meg at jeg vil at han skal være mer romantisk med meg. Jeg viser mer enn ham sånne flørtende tilbakemeldinger. Anonymkode: 2d640...9f5 Har nå vært sammen med denne "kjæresten" i 18 år, så kan si det virkelig fungerte å forstå hverandre Om du synes dette var interessant, ville jeg lest om kjærlighetsspråk. Selv om jeg innså at vi var forskjellige allerede for mange år siden, var det likevel et aha øyeblikk da jeg leste om denne teorien første gang. Dette førte også til at vi begge tok grep for å gjøre mer av det vi visste den andre satt pris på, i stedet for å gjøre det vi selv ville ønsket for oss selv. Sagt på en annen måte. Flørtende meldinger betyr mye for deg, altså gir du det. Men mulig det ikke betyr noe for han å få det i det hele tatt, og han sitter og føler på det samme som deg, at du ikke gir kjærlighet? Anonymkode: f5aea...d49 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har tanken noen sinne streifet deg at han bare ikke er typen til å drive med flørting og gi komplimenter og bekreftelser hele tiden? Bare fordi du mener det mangler så betyr ikke det at han ikke slipper seg løs og er seg selv. Det ligger ikke i alles natur å være flørtete og kosete hele tiden, si fine ting til deg gjennom hele dagen, gir deg masse gaver på Valentines osv. Du høres intens og masete ut. Derimot høres HAN ut som en laidback og bra type så hvis du ikke vil ha han så gi han gjerne til meg 🤤😈❤ Anonymkode: c935e...a98 Ååååååå, jo, jeg vil så absolutt ha ham ❤️ Ja, det har streifet meg. Og jeg er så vill med ham, nettopp for at han er som han er. Jeg er livredd for å virke masete. Jeg tror ikke jeg er det. Jeg bare gir av meg selv; sier fine ting til ham, forventer ikke noe igjen (bare inni meg, må jeg innrømme). Han gir meg alltid noe igjen, men mye mer hverdagslig, for å si det sånn, ikke noe lekent, hvis du forstår. Han sier fine ting til meg også, men mer trauste ting. Men det er nok som du sier at han er en mer laidback type. Anonymkode: 2d640...9f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Støtter denne! Jeg tenker at han enten ikke er typen til å like slike flørtende utsagn og romantikk, og ikke at han "ikke slipper seg løs", eller at han rett og slett ikke er forelsket.. Han kan være glad i deg og savne deg uten å være det, dessverre. Er han klar på at du er kjæresten hans? Sier han at han er forelsket? Anonymkode: d2c1a...25c Han sier at han er veldig glad i meg. Han sier han savner meg. Han har ikke sagt direkte at han er forelsket i meg. Jeg har sagt det til ham, og en gang sendte han meg noe som jeg spurte tilbake igjen på om det var et forelsket tegn, hvorpå han svarte at det var vel det. Det er det jeg er redd for, at han ikke er så forelsket i meg. Jeg har lyst til å spørre, men samtidig vil jeg ikke, fordi jeg ikke vil være masete. Ta det som det er. At jeg ikke vil virke nedverdiget heller. Anonymkode: 2d640...9f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har nå vært sammen med denne "kjæresten" i 18 år, så kan si det virkelig fungerte å forstå hverandre Om du synes dette var interessant, ville jeg lest om kjærlighetsspråk. Selv om jeg innså at vi var forskjellige allerede for mange år siden, var det likevel et aha øyeblikk da jeg leste om denne teorien første gang. Dette førte også til at vi begge tok grep for å gjøre mer av det vi visste den andre satt pris på, i stedet for å gjøre det vi selv ville ønsket for oss selv. Sagt på en annen måte. Flørtende meldinger betyr mye for deg, altså gir du det. Men mulig det ikke betyr noe for han å få det i det hele tatt, og han sitter og føler på det samme som deg, at du ikke gir kjærlighet? Anonymkode: f5aea...d49 Hm, jeg skal spørre om det. Jeg koser meg over å bare høre fra ham. Samtidig noen ganger vl jeg at han skal være med flørtende, i hvert fall når jeg har sendt ham litt sånne sprudlende meldinger, og få det tilbake. Jeg ler godt. Han er mer alvorlig. Anonymkode: 2d640...9f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Han sier at han er veldig glad i meg. Han sier han savner meg. Han har ikke sagt direkte at han er forelsket i meg. Jeg har sagt det til ham, og en gang sendte han meg noe som jeg spurte tilbake igjen på om det var et forelsket tegn, hvorpå han svarte at det var vel det. Det er det jeg er redd for, at han ikke er så forelsket i meg. Jeg har lyst til å spørre, men samtidig vil jeg ikke, fordi jeg ikke vil være masete. Ta det som det er. At jeg ikke vil virke nedverdiget heller. Anonymkode: 2d640...9f5 Personlig hadde dette fått meg til å ta et lite steg tilbake for å la ham begynne å ta mer initiativ. Om han vil ha deg, så vil han ta mer initiativ om du kutter ned på initiativet. Han høres ikke ut til å være helt head over heels dessverre, men jeg håper at han bare er traust som du sier - men isåfall vil du nok måtte akseptere at det bare er sånn han er, uten at han ville kunne gi deg så mye bekreftelse verbalt som du kanskje behøver. Anonymkode: d2c1a...25c 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #16 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Personlig hadde dette fått meg til å ta et lite steg tilbake for å la ham begynne å ta mer initiativ. Om han vil ha deg, så vil han ta mer initiativ om du kutter ned på initiativet. Han høres ikke ut til å være helt head over heels dessverre, men jeg håper at han bare er traust som du sier - men isåfall vil du nok måtte akseptere at det bare er sånn han er, uten at han ville kunne gi deg så mye bekreftelse verbalt som du kanskje behøver. Anonymkode: d2c1a...25c Har tenkt det samme som deg. Har prøvd å ta mindre initiativ, da tar han initiativ etter noen dager. Men uansett, hadde det ikke vært for at jeg har stått på, så hadde det ikke blitt oss. Det har vi faktisk snakket om, og han sier også det. Han sier han er glad for at jeg ikke gav ham opp. Det var en gang jeg holdt på å gi slipp på ham, da jeg følte litt at han var usikker og vag i om vi skulle fortsette. Men jeg var så forelsket og innstilt på at det var Han jeg ville ha, så jeg "sto litt på". Jeg ville ikke gi slipp. Men jeg vet ikke helt hvor jeg har ham følelsesmessig. Selv om han sier han gleder seg til jeg kommer, savner deg mm. Jeg har valgt å tro på hans ord. Men kanskje, som en over her skrev, er det egentlig ikke meg han savner. Ååååå jeg føler meg utrygg, på en måte, Anonymkode: 2d640...9f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #17 Skrevet 25. april 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Har tenkt det samme som deg. Har prøvd å ta mindre initiativ, da tar han initiativ etter noen dager. Men uansett, hadde det ikke vært for at jeg har stått på, så hadde det ikke blitt oss. Det har vi faktisk snakket om, og han sier også det. Han sier han er glad for at jeg ikke gav ham opp. Det var en gang jeg holdt på å gi slipp på ham, da jeg følte litt at han var usikker og vag i om vi skulle fortsette. Men jeg var så forelsket og innstilt på at det var Han jeg ville ha, så jeg "sto litt på". Jeg ville ikke gi slipp. Men jeg vet ikke helt hvor jeg har ham følelsesmessig. Selv om han sier han gleder seg til jeg kommer, savner deg mm. Jeg har valgt å tro på hans ord. Men kanskje, som en over her skrev, er det egentlig ikke meg han savner. Ååååå jeg føler meg utrygg, på en måte, Anonymkode: 2d640...9f5 Vi er alle forskjellige, så du må bare se på hva du selv har behov og ønsker for. For min del ønsker jeg ikke å være i et forhold med mindre jeg vet at han virkelig vil ha meg - det du beskriver hadde rett og slett aldri vært godt nok for meg. Det høres ut som om han på en måte har "falt inn i" et forhold med deg, i stedet for å virkelig falle for noen og å vite med sikkerhet at dette er personen jeg vil være med. Jeg ville følt det som at han kunne take it or leave it, eller kanskje at han gjerne vil være i et forhold, men ikke så viktig hvem det er med. Jeg vil tippe at han er en veldig kjekk kar som har sjans på en del damer kanskje..? Anonymkode: d2c1a...25c 1
Zooey Skrevet 25. april 2021 #18 Skrevet 25. april 2021 Det er viktig å kommunisere hvilke behov du har. Tenk over hva som er viktig for deg i et forhold og kanskje spør ham om hva som er viktig for ham? Pass på at det ikke bli anklagende, men en åpen samtale. Det vil forhåpentligvis bare øke forståelse og intimiteten,
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #19 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi er alle forskjellige, så du må bare se på hva du selv har behov og ønsker for. For min del ønsker jeg ikke å være i et forhold med mindre jeg vet at han virkelig vil ha meg - det du beskriver hadde rett og slett aldri vært godt nok for meg. Det høres ut som om han på en måte har "falt inn i" et forhold med deg, i stedet for å virkelig falle for noen og å vite med sikkerhet at dette er personen jeg vil være med. Jeg ville følt det som at han kunne take it or leave it, eller kanskje at han gjerne vil være i et forhold, men ikke så viktig hvem det er med. Jeg vil tippe at han er en veldig kjekk kar som har sjans på en del damer kanskje..? Anonymkode: d2c1a...25c Uff ja, jeg er usikker. Men kanskje da også usikker på om jeg vil ha et sånn fremover. Derfor vanskelig å ta opp med ham. For hvis han sier han er veldig engasjert, hva vil jeg egentlig. Jeg tror vi får se det hele n litt før jeg vet bedre, pg han ikke minst. Jo, jeg synes han er en flott mann. Men han tar generelt lite initiativ, og er ikke noe flørtete. Tror nok han har sjans på mange, men han tror ikke det selv. Anonymkode: 2d640...9f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #20 Skrevet 25. april 2021 Zooey skrev (5 timer siden): Det er viktig å kommunisere hvilke behov du har. Tenk over hva som er viktig for deg i et forhold og kanskje spør ham om hva som er viktig for ham? Pass på at det ikke bli anklagende, men en åpen samtale. Det vil forhåpentligvis bare øke forståelse og intimiteten, Takk, det er nok lurt Anonymkode: 2d640...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå