Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke regler er det for å fåutsatt innlevering på bacheloroppgaven? Hvor mye lenger frist kan man få, og hvor får man ordnet dette? 

Anonymkode: 38488...65d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikke fakultetet, som vet, istedenfor en haug tilfeldige anonyme på nett?

Anonymkode: 6dc66...8c5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor spør du ikke fakultetet, som vet, istedenfor en haug tilfeldige anonyme på nett?

Anonymkode: 6dc66...8c5

Takk for svar. Det var veldig nyttig. Dette lærte jeg mye av. 

1. Det er søndag. 

2. Det finnes anonyme mennesker, hyggelige til og med, som har erfaring og gode svar å komme med. 

3. Det kan hende jeg har andre frister eller omstendigheter i livet mitt som jeg må ta hensyn til. Da kan det være at informasjonen jeg spør etter vil hjelpe meg å ta en avgjørelse. 

4. På generelt grunnlag liker jeg å få såpass mye informasjon om ting at jeg kan ta gode avgjørelser, kontakte de riktige folka med en gang, utvide horisonten min, og dessuten lære noe. 

Men takk for svar. Jeg skal kontakte fakultet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilke regler er det for å fåutsatt innlevering på bacheloroppgaven? Hvor mye lenger frist kan man få, og hvor får man ordnet dette? 

Du kommer til å få dårlig karakter evt. stryke hvis om spør om få utsatt innlevering på bacheloroppgaven. Det eneste unntaket er hvis det er medisinsk begrunnelse med attest fra legen.

Anonymkode: 57a77...720

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kommer til å få dårlig karakter evt. stryke hvis om spør om få utsatt innlevering på bacheloroppgaven. Det eneste unntaket er hvis det er medisinsk begrunnelse med attest fra legen.

Anonymkode: 57a77...720

Det er akkurat det det er. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ved juridisk fakultet på UiT har alle som vil fått utsatt masteroppgaveinnleveringen med 2 uker pga. korona. Trengte ingen dokumentasjon eller noe annet enn å søke. 

Anonymkode: 9e3c4...360

AnonymBruker
Skrevet

Har fått 1 uke ekstra på bacheloroppgaven. Måtte levere dokumentasjon fra barnehagen som beviser at mitt barn hadde 1uke fravær. H*n var hjemme med forkjølelse. Tror ikke at man får mer en 1uke, fordi jeg hadde også vært syk og leverte legeerklæring, men jeg fikk ikke mer enn 1 uke

Anonymkode: 5e689...3f7

AnonymBruker
Skrevet

Alt lovverk rundt dette ligger tilgjengelig for studentene på utdanningsinstitusjonens hjemmeside, evt lovdata. Det må normalt være særlig omstendigheter for å få utsettelse, og da inntil to uker. Du høres jo ut som en litt urealistisk sjel som mener andre ting i livet er viktigere enn å skrive ferdig oppgaven, men du kan jo forsøke deg. 

Anonymkode: 0dfe8...51c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alt lovverk rundt dette ligger tilgjengelig for studentene på utdanningsinstitusjonens hjemmeside, evt lovdata. Det må normalt være særlig omstendigheter for å få utsettelse, og da inntil to uker. Du høres jo ut som en litt urealistisk sjel som mener andre ting i livet er viktigere enn å skrive ferdig oppgaven, men du kan jo forsøke deg. 

Anonymkode: 0dfe8...51c

Takk. Jeg skal sjekke de sidene du nevner. Jeg mener ikke andre ting i livet er viktigere, men f.eks alvorlig sykdom (inkl operasjoner og annen behandling) kan kanskje spille inn? Uansett hjelper det meg å vite hva som gjelder for at jeg kan bestemme meg for om jeg skal kutte ut oppgaven med en gang, eller prøve å levere noe som helst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...