Gå til innhold

Ungen tissa på dobbeldyna, hvordan få vasket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han pleier aldri å ha uhell, men skulle sove i min seng en natt og hadde seff uhell når jeg ikke har tisselaken på senga. Overmadrassen ble full av tiss, men det er skumgummi så holder vel å spyle lenge nok i dusjen? Dobbeldyna(vinter) i dun er det verre med for den får ikke plass i vaskemaskinen, hva skal jeg gjøre? Koster mer med rens enn ny dyne. Skulle helst fått vaska den da

Anonymkode: b88c6...80b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En dyne skal jo vaskes innimellom til vanlig også, hva gjør du da? Om rens er eneste muligheten så må du jo gjøre det, eller kjøpe ny. Er vel ikke noe alternativ ellers?

Anonymkode: 5cf5d...1ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Henge ut og spyle, og ha på sånn skum som brukes til å fjerne hunde/kattetiss?

Anonymkode: 0295e...f47

Skrevet

Kanskje du kan levere den inn til vaskeri? Det koster litt, men betydelig mindre enn en ny 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Henge ut og spyle, og ha på sånn skum som brukes til å fjerne hunde/kattetiss?

Anonymkode: 0295e...f47

Dårlig idé. Den blir våt, og da må den tørkes i trommel med tennisballer, ts sin trommel er neppe stor nok.

Renserier vasker dobbeldyner, men det er dyrt det også. 

Anonymkode: 8b5de...36b

AnonymBruker
Skrevet

Fikk trødd dyna inn i maskinen. Iom at den ikke fikk bevege seg inni der vasket jeg to ganger og snudde dyna.. Ikke akkurat optimalt. Så blir vell å rive fra hverandre dunet inni der når den har tørket 

Anonymkode: b88c6...80b

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å heller kjøpe to fiberdyner. De kan vaskes og tørkes uten tennisballer. Samtidig får en dyne plass i vaskemaskinen 

Anonymkode: 26251...3bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...