AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Hei! Jeg ELSKER denne solkremen her:https://www.apotera.no/piz-buin-moisturising-sun-lotion-spf15-200ml?gclid=CjwKCAjwg4-EBhBwEiwAzYAlsp_woJr62Wt49HcHJM56ySzrAE7cHjpbq5THo0zA_CtFo-QUgyGsFxoCncEQAvD_BwE Den lukter helt fantastisk og liker hvor glødete huden blir når den er smurt på. Men hvordan vil det funke å bruke denne som en slags bodylotion? Jeg er mann forresten Anonymkode: 5b078...fa3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Jeg synes solkremer gir mindre fuktighet en vanlig lotion. Det må vel bli litt klamt og klissete under klær også? Anonymkode: 5d8df...d03
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Solfaktor tetter porene, så nei. Men de skulle hatt den i vanlig bodylotion Anonymkode: 5b630...436
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Kremer med solfaktor inneholder ofte kjemikalier, både hormonforstyrrende kjemikalier, og miljøgifter. I tillegg er det stoffer som i seg selv ikke er heldige for huden, og blant annet tetter porer, som nevnt over. Jeg bruker kun solkrem når jeg skal være i solen over tid, da nytten da er større enn ulempene. Og så velger jeg heller kremer uten lukt, unødvendige stoffer, og så videre, som fungerer best for det jeg bruker produktet for. Anonymkode: 23ee5...bbd 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Bruker solkrem hver dag som fuktighetskrem ( se eter en som inneholder hyaluronic acid ) solfaktor 50.) Solkrem er svært viktig, ikke bare for å motvirke rynker og aldringstegn med også for å forebygge hudkreft. Alle solkremer tetter ikke porer og er helseskadelige, det er bare en myte. Den solkremen du referer til hadde jeg ikke brukt, faktor 15 er for lite og det finnes mange bedre alternativer der ute. Anonymkode: f126c...acc 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kremer med solfaktor inneholder ofte kjemikalier, både hormonforstyrrende kjemikalier, og miljøgifter. I tillegg er det stoffer som i seg selv ikke er heldige for huden, og blant annet tetter porer, som nevnt over. Jeg bruker kun solkrem når jeg skal være i solen over tid, da nytten da er større enn ulempene. Og så velger jeg heller kremer uten lukt, unødvendige stoffer, og så videre, som fungerer best for det jeg bruker produktet for. Anonymkode: 23ee5...bbd Dette er feil, solkrem er viktig og burde brukes hver dag. Anonymkode: f126c...acc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dette er feil, solkrem er viktig og burde brukes hver dag. Anonymkode: f126c...acc Det hadde hjulpet om du hadde andre argumenter enn "feil" og "viktig". Les forbrukerrådets test av solkremer, så ser du listen over hormonforstyrrende kjemikalier og miljøgifter de putter i solkrem. Selv de beregnet for barn. Anonymkode: 23ee5...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde hjulpet om du hadde andre argumenter enn "feil" og "viktig". Les forbrukerrådets test av solkremer, så ser du listen over hormonforstyrrende kjemikalier og miljøgifter de putter i solkrem. Selv de beregnet for barn. Anonymkode: 23ee5...bbd Søk opp Dr Dray på youtube, der er argumentene mine. Bruk solkrem det forebygger kreft. Anonymkode: f126c...acc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 https://www.forbrukerradet.no/test/no-testkategori/solkremtesten-2017/ Anonymkode: 3d1f7...9ec
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Søk opp Dr Dray på youtube, der er argumentene mine. Bruk solkrem det forebygger kreft. Anonymkode: f126c...acc Du bor i sol-fattige Norge, og lever mesteparten av året innendørs, og i mørketid.. Bruk solkrem i sola - det forebygger kreft. Dropp solkrem om du ikke skal være i sola - det forebygger kreft, og allergier. Anonymkode: 23ee5...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bor i sol-fattige Norge, og lever mesteparten av året innendørs, og i mørketid.. Bruk solkrem i sola - det forebygger kreft. Dropp solkrem om du ikke skal være i sola - det forebygger kreft, og allergier. Anonymkode: 23ee5...bbd Er vel ingen som sier man ikke skal bruke solkrem. Men om man kan, velg en som ikke er kreftfremkallende/hormonforstyrrende. Anonymkode: 3d1f7...9ec
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 Nei, jeg ville ikke hatt solkrem på huden som en bodylotion til hverdags. Som andre sier så har den andre funksjoner enn faktisk bodylotion. Men, jeg smører meg selvsagt med solkrem så fort jeg skal ut, og som kvinne bruker jeg solkrem under sminke hele sommerhalvåret. Anonymkode: 2bf72...e1d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Du bor i sol-fattige Norge, og lever mesteparten av året innendørs, og i mørketid.. Bruk solkrem i sola - det forebygger kreft. Dropp solkrem om du ikke skal være i sola - det forebygger kreft, og allergier. Anonymkode: 23ee5...bbd Det er stråler selv om det ikke er sol Anonymkode: f126c...acc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er stråler selv om det ikke er sol Anonymkode: f126c...acc Les på kreftforeningens sider, så ser du at det er solbrenthet, og solarium, som er farlig. Når solkremen inneholder kreftfremkallende og allergifremkallende midler gjør du mer skade enn nytte når du bruker solkrem selv om du ikke er utsatt for sterk sol. Anonymkode: 23ee5...bbd
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Les på kreftforeningens sider, så ser du at det er solbrenthet, og solarium, som er farlig. Når solkremen inneholder kreftfremkallende og allergifremkallende midler gjør du mer skade enn nytte når du bruker solkrem selv om du ikke er utsatt for sterk sol. Anonymkode: 23ee5...bbd Alle solkremer inneholder ikke kreftfremkallende og allergifremkallende midler. Anonymkode: f126c...acc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #16 Skrevet 25. april 2021 Takk for gode svar! Dere har tilfeldigvis ikke en body lotion, som dere anbefaler? Gjerne en med samme ish konsistens som den solkremen Pris er ikke viktig. Anonymkode: 5b078...fa3
Djungelvrål Skrevet 25. april 2021 #17 Skrevet 25. april 2021 Denne syns jeg har litt solkremaktig konsistens. Vært en favoritt i mange år. Finnes overalt og på nett. https://www.blivakker.no/product/3107347?gclid=Cj0KCQjwppSEBhCGARIsANIs4p7QkihsEIplqu_v-DjlHUbrezMo0QEEdeSES2bBqtnGzf94XXSDIk0aAqDIEALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #18 Skrevet 25. april 2021 Peonjenta skrev (2 minutter siden): Denne syns jeg har litt solkremaktig konsistens. Vært en favoritt i mange år. Finnes overalt og på nett. https://www.blivakker.no/product/3107347?gclid=Cj0KCQjwppSEBhCGARIsANIs4p7QkihsEIplqu_v-DjlHUbrezMo0QEEdeSES2bBqtnGzf94XXSDIk0aAqDIEALw_wcB Den så svært spenennde ut! Lukter den noe spesielt? Anonymkode: 5b078...fa3
Djungelvrål Skrevet 25. april 2021 #19 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Den så svært spenennde ut! Lukter den noe spesielt? Anonymkode: 5b078...fa3 Den lukter sitrus og noe annet jeg ikke kan sette fingeren på, litt snopaktig. Finnes også i parfyme edt. Kan lese litt om duftnotene her. https://www.fragrantica.com/perfume/Biotherm/L-Eau-by-Lait-Corporel-30155.html
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #20 Skrevet 25. april 2021 Peonjenta skrev (2 minutter siden): Den lukter sitrus og noe annet jeg ikke kan sette fingeren på, litt snopaktig. Finnes også i parfyme edt. Kan lese litt om duftnotene her. https://www.fragrantica.com/perfume/Biotherm/L-Eau-by-Lait-Corporel-30155.html Takk takk! Hvordan er den på huden? Er konsistensen veldig tynn? 😅 Anonymkode: 5b078...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå