Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle er ute etter meg. Folk ser på meg og ler og ingen mener dette snillt. De er bare jævlige og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Uansett hvor jeg er så er det mange som dømmer. Jeg såg en bil som rygget her i går sakte sikkert for å se meg og le. Barn som banket på vinduer og dører forrige uke og sikkert fått oppdrag fra foreldre. Jeg får ikke leve i fred og føler meg ikke lengre trygg er så mye rart som skjer mot meg nå at jeg ikke aner. Og på natten og en gang noen som kom hit jeg vet ikke hva jeg kunne ha gjort for å fortjene dette og hvorfor alle skal hate og ødelegge mitt liv. 

Anonymkode: 6ec38...6e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater deg ikke

Anonymkode: 45b62...d4c

• Liker 2
Skrevet

Ta kontakt med fastlegen og få deg en time - så ordner det seg etter hvert skal du se. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det må være forferdelig å føle det slik. Men ingen er ute etter deg eller ønsker å ødelegge livet ditt. Folk flest har nok med seg selv. Ta kontakt med fastlegen din, slik at du kan få hjelp til å rydde litt opp i tankene dine.

Anonymkode: 23cf9...948

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Får vondt av deg, det må være grusomt å føle det slik, anbefaler deg å kontakte fastlegen din, du trenger hjelp. :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater deg ikke. Be om hjelp via fastlegen. 
Lykke til, heier på deg! 

Anonymkode: 7c645...973

AnonymBruker
Skrevet

Det du har, kalles å være paranoid. Du bør få behandling for dette. Fastlegen er første steg i riktig retning. 

Anonymkode: ea875...896

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater deg heller ikke.

Jeg vet forresten også hvordan det er å ha mange som jeg ikke liker selv, og at jeg skygger unna de.

Jeg vet også hvordan det er å ikke ha venner.

Ta kontakt med din fastlege, som mange over her sier.

Du må jobbe litt med ditt selvbilde, lære å like deg selv, virker det som.

❤️ 

Anonymkode: 4a190...7bc

AnonymBruker
Skrevet

Av og til er det ikke paranoia, men faktisk noen som tar en ekstra runde mellom 2 rundkjøringer for å ta en ekstra titt

Anonymkode: 2e5fa...d9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...