Gå til innhold

Jeg hater ungdommer!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker da på alle som er 16-20 år gammel.

De er mobber hver eneste individ de ser, de har null respekt for andre og tror at de er verdens navle som har lov til å se ned på alt og alle.

Ikke har de noe livserfaring, men tror at de vet absolutt alt best. De fleste er bortskjemte drittunger.

Dessuten er store deler av dem kriminelle, stalker folk, bryter seg inn i hus og biler, ødelegger andre sine eiendeler.

Jeg takler ikke dem, rett og slett! Og så snakker folk om å gi disse udyrene kjærlighet? 

Er det bare jeg som hater ungdomm? Er jeg dømmende? 

Anonymkode: 432c2...397

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har foresten et eksempel! Ei venninne sin datter er funksjonshemmet, og tror dere ikke at en gjeng med gutter har pekt på henne og fliret når de har kjørt forbi henne? 

Snudd seg og ledd har de og. Kjørt forbi vinduene demmers. Huff! 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel et fåtall ungdommer som er slik.

Anonymkode: 08f03...809

Gjest NoDiablo
Skrevet

Kjenner ikke igjen beskrivelsen. Verken fra min egen ungdom eller andres.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel et fåtall ungdommer som er slik.

Anonymkode: 08f03...809

Nei. De fleste av dem er slik. Må bare åpne opp øynene .

Anonymkode: e28e4...379

AnonymBruker
Skrevet

Mange ungdommer er speilbilder av tiden vi lever i + sine foreldre. Empatiløse, selvopptatte, storforbrukere, grandiose tullebukker. Guttene er verst. 

Anonymkode: b5dd9...7b5

Gjest laPistola
Skrevet

Hjelpes... kjenner ingen ungdom som er slik du beskriver. Nei, jeg liker ungdom og heier på ungdommen. Ja, du er dømmende. Lurer litt på.. slutter disse og være kriminelle mobbere når de fyller 20? Lurer litt på hva slags miljø du er i, og hvordan de over 20 og foreldrene til de ungdommene du kjenner er. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tenker da på alle som er 16-20 år gammel.

De er mobber hver eneste individ de ser, de har null respekt for andre og tror at de er verdens navle som har lov til å se ned på alt og alle.

Ikke har de noe livserfaring, men tror at de vet absolutt alt best. De fleste er bortskjemte drittunger.

Dessuten er store deler av dem kriminelle, stalker folk, bryter seg inn i hus og biler, ødelegger andre sine eiendeler.

Jeg takler ikke dem, rett og slett! Og så snakker folk om å gi disse udyrene kjærlighet? 

Er det bare jeg som hater ungdomm? Er jeg dømmende? 

Virker som du er et mobbeoffer 

Anonymkode: 97c06...c8a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en ungdom (17), og han er ikke sånn som du beskriver. Jeg har heller aldri opplevd ungdommer holde på sånn som du beskriver. Har møtt så mange høflige, hjelpsomme og flotte kompiser av min sønn, og syns det er synd at mange tenker sånn som du gjør. Har møtt en del fordomsfulle "gamlinger" som snakker dritt om ungdommer sånn som du gjør. Jeg har  ikke stusset å si dem imot. Og ja, du er vanvittig dømmende. 

• Liker 1
Skrevet

Du er ekstremt generaliserende. Jeg syns flere damer på 50+ er slitsomme og irriterende med sine sterke meninger om saker de har satt seg alt for lite inn i, men jeg konkluderer ikke med at jeg hater damer over 50🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...