AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Hallo folkens👋 Jeg har jobbet på en skole som assistent siden september for første gang helt uten erfaring. Skal starte i ny jobb som assistent på en annen skole. Har jeg rett til å spørre om høyere lønn ettersom jeg har nå erfaring? H*n som intervjuet meg sa til meg gi arbeidsattest til de som er på kontoret siden du har nå hatt erfaring. Prøvde h*n hinte til meg det med høyere lønn. En kompis av meg gjorde det samme, fikk innvilget ønske om høyere lønn. Anonymkode: cb2cf...c7f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hallo folkens👋 Jeg har jobbet på en skole som assistent siden september for første gang helt uten erfaring. Skal starte i ny jobb som assistent på en annen skole. Har jeg rett til å spørre om høyere lønn ettersom jeg har nå erfaring? H*n som intervjuet meg sa til meg gi arbeidsattest til de som er på kontoret siden du har nå hatt erfaring. Prøvde h*n hinte til meg det med høyere lønn. En kompis av meg gjorde det samme, fikk innvilget ønske om høyere lønn. Anonymkode: cb2cf...c7f Skal fullføre jobben ut dette skoleåret. Starter på ny jobb til etter sommerferien Anonymkode: cb2cf...c7f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Hun hintet nok til at du skulle gjøre det for å kunne spørre etter høyere lønn ja. Helt greit å forhøre deg, selv om du ikke nødvendigvis bør kreve/har krav på det. Anonymkode: f8d40...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå