Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo folkens👋
Jeg har jobbet på en skole som assistent siden september for første gang helt uten erfaring. Skal starte i ny jobb som assistent på en annen skole. Har jeg rett til å spørre om høyere lønn ettersom jeg har nå erfaring?

H*n som intervjuet meg sa til meg gi arbeidsattest til de som er på kontoret siden du har nå hatt erfaring. Prøvde h*n hinte til meg det med høyere lønn. En kompis av meg gjorde det samme, fikk innvilget ønske om høyere lønn.

Anonymkode: cb2cf...c7f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hallo folkens👋
Jeg har jobbet på en skole som assistent siden september for første gang helt uten erfaring. Skal starte i ny jobb som assistent på en annen skole. Har jeg rett til å spørre om høyere lønn ettersom jeg har nå erfaring?

H*n som intervjuet meg sa til meg gi arbeidsattest til de som er på kontoret siden du har nå hatt erfaring. Prøvde h*n hinte til meg det med høyere lønn. En kompis av meg gjorde det samme, fikk innvilget ønske om høyere lønn.

Skal fullføre jobben ut dette skoleåret. Starter på ny jobb til etter sommerferien

AnonymBruker
Skrevet

Hun hintet nok til at du skulle gjøre det for å kunne spørre etter høyere lønn ja. Helt greit å forhøre deg, selv om du ikke nødvendigvis bør kreve/har krav på det.

Anonymkode: f8d40...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...