Gå til innhold

Covid 19 - vi har fått det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enslig mor og vi har altså fått dette. Jeg reagerer på at mine søsken ikke gir lyd. Ikke en eneste av dem spør oss hvordan vi har det, ei heller om vi trenger noe. Hva ville dere ha gjort dersom en nærkontakt fikk dette?

Anonymkode: a6eec...461

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er de sånn når det gjelder andre ting også? Isåfall burde det jo ikke overraske deg!

Anonymkode: 568c9...866

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er de sånn når det gjelder andre ting også? Isåfall burde det jo ikke overraske deg!

Anonymkode: 568c9...866

Jo, det er riktig. De er slik ellers også......

Skrevet

Hvis de ikke er interessert i dere til vanlig så blir de ikke mer interesserte om dere er syke.

Håper du har venner og slikt som kan handle for deg om du trenger det. Hvis ikke så kan jo det meste bestilles på nett i dag. Håper dere raskt blir friske igjen.🥰

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, det er riktig. De er slik ellers også......

Det er jo slike relasjoner man må vedlikeholde i de gode dagene. Ellers blir det sjelden noen som stiller opp for en på de tøffe dagene. I min familie og slekt er vi vant med at man stiller opp for hverandre, enten det gjelder flytting, sykdom eller andre ting. I min manns familie bryr de seg ikke om å støtte opp om hverandre. Når vi skal kjøpe hus, blir det nærme min familie.

Anonymkode: 2c8a0...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...