sensommer brud Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Vi skal ikke bo på hotell bryllupsnatten, vil bruke pengene på bryllupsreisen i steden. Men jeg tenkte jeg skulle ordne i stand en ordentlig frokost til min kjære på morgenen. Er det noen som har noen tips til mat. Klarer ikke tenke nå så nærme bryllupet - bare 2 dager igjen....
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 Hva liker han da? Favorittpålegget hans med ferske, varme rundsykker er jo godt. Hva med kokt/stekt egg? Ferskpresset appelsinjuice eller annen god juice fra butikken?
Gjest Gjest_nuwanda_* Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 Siden han er mann og kanskje har fått litt å drikke dagen før .. er kanskje en skikkelig egg&bacon frokost det aller beste?
Fakse Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Speilegg eller eggerøre, stekte småpølser og bacon, tomat og agurk, godt brød til, nytraktet kaffe eller te, melk og meierienes juice (den i hvite pakker er nesten som nypressa). Dekk på med pent servise, og ha melk og juice i fine glass.
~sikka~ Skrevet 1. september 2005 #5 Skrevet 1. september 2005 Ja egg og bacon slår sikkert an. Eller eggerøre og røkt laks. God juice og kaffe eller te.
Gjest Olava Skrevet 1. september 2005 #6 Skrevet 1. september 2005 - Og hva med noen jordbær i ei fin skål og farris i pene glass, til "dessert"?
Søta Skrevet 1. september 2005 #7 Skrevet 1. september 2005 Vi bodde hjemme! Du har ikke veldig lyst dagen etterpå å stå foran komfyren mens han ennå ligger i senga.. det beste er jo om dere står opp samtidlig.. og gjør det sammen. Vi hadde egg og bacon til frokost - koste oss kjempemasse med å lage og spise maten! Før vi dro på "bryllupsreise"
Søta Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Ville bare legge til at det var fantastisk å komme hjem på bryllupsnatta! Angrer ikke et sekund på at vi ikke dro på hotell. Egentlig gjorde vi ikke det etter press fra mannen min - han ville hjem! Men når jeg kom hjem tenkte jeg bare hvor utrolig deilig det var å komme seg hjem i sin egen seng, kunne stå opp når en ville og gjøre akkurat hva en ville!
Fakse Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Og en langstilka rose og levende lys på frokostbordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå