Gå til innhold

Frokost

sensommer brud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ikke bo på hotell bryllupsnatten, vil bruke pengene på bryllupsreisen i steden. Men jeg tenkte jeg skulle ordne i stand en ordentlig frokost til min kjære på morgenen. Er det noen som har noen tips til mat. Klarer ikke tenke nå så nærme bryllupet - bare 2 dager igjen.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker han da? Favorittpålegget hans med ferske, varme rundsykker er jo godt.

Hva med kokt/stekt egg?

Ferskpresset appelsinjuice eller annen god juice fra butikken?

Gjest Gjest_nuwanda_*
Skrevet

Siden han er mann og kanskje har fått litt å drikke dagen før :) .. er kanskje en skikkelig egg&bacon frokost det aller beste?

Skrevet

Speilegg eller eggerøre, stekte småpølser og bacon, tomat og agurk, godt brød til, nytraktet kaffe eller te, melk og meierienes juice (den i hvite pakker er nesten som nypressa). Dekk på med pent servise, og ha melk og juice i fine glass.

Skrevet

Ja egg og bacon slår sikkert an. Eller eggerøre og røkt laks.

God juice og kaffe eller te.

Skrevet

- Og hva med noen jordbær i ei fin skål og farris i pene glass, til "dessert"?

Skrevet

Vi bodde hjemme!

Du har ikke veldig lyst dagen etterpå å stå foran komfyren mens han ennå ligger i senga.. det beste er jo om dere står opp samtidlig.. og gjør det sammen.

Vi hadde egg og bacon til frokost - koste oss kjempemasse med å lage og spise maten! Før vi dro på "bryllupsreise"

Skrevet

Ville bare legge til at det var fantastisk å komme hjem på bryllupsnatta!

Angrer ikke et sekund på at vi ikke dro på hotell.

Egentlig gjorde vi ikke det etter press fra mannen min - han ville hjem! Men når jeg kom hjem tenkte jeg bare hvor utrolig deilig det var å komme seg hjem i sin egen seng, kunne stå opp når en ville og gjøre akkurat hva en ville!

Skrevet

Og en langstilka rose og levende lys på frokostbordet. :hjerter_rundt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...