AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 "Knulle" gir meg frysninger og sterke assosiasjoner til norske romaner fra 80-90-tallet hvor forfatteren prøver litt for hardt å være kul. Si nå i det minste "pule" eller "ha sex". "Lek", som ser ut til å være favorittordet til hjernevaska patetiske kinkster-wannabe's, er det desidert kleineste ordet jeg har hørt på lenge. "Samleie". Grøss. "Pikk". Høres ut som en stusslig liten pinne eller et hakkespett-nebb. "Kuk", "penis" o.l. er ikke mye bedre, men litt. Anonymkode: 16c68...34b 2
CorvusCorax Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Jeg er nok klein for jeg liker alle ordene. ✌️ 8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Jeg synes ordet pule er kleint. Sikkert fordi det var det vi sa da jeg var 8. Ordet samleie er litt klinisk. Men iblant er kliniske ord helt ok. Lek skjønte jeg ikke helt vitsen med før, men nå bruker jeg det sjøl. Ikke minst fordi mange etablerte kinkstere bruker ordet, og fordi det betyr hele greia fra flørt via slag og sex til aftercare, ikke bare sexen. Å sexe er et kleint verb. Men jeg må sikkert bare leve med at alle under 25 bruker det. Anonymkode: 558b6...d2a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Å elske🤢 Jeg elsker mannen og barn og sier det daglig, men mannen og elsker ikke. Jeg blir fysisk uvel av å bare tenke på det🤷♀️ Vi har masse sex da, og han knuller meg i stykker🙃😅 Anonymkode: 9bc92...9eb 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 Fitte 😒 Foretrekker mus 🐭 Anonymkode: ade08...251 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): "Knulle" gir meg frysninger og sterke assosiasjoner til norske romaner fra 80-90-tallet hvor forfatteren prøver litt for hardt å være kul. Si nå i det minste "pule" eller "ha sex". "Lek", som ser ut til å være favorittordet til hjernevaska patetiske kinkster-wannabe's, er det desidert kleineste ordet jeg har hørt på lenge. "Samleie". Grøss. "Pikk". Høres ut som en stusslig liten pinne eller et hakkespett-nebb. "Kuk", "penis" o.l. er ikke mye bedre, men litt. Anonymkode: 16c68...34b Ved hvilket ord omtaler du kjønnet til hannen? Pikk, kuk, penis utgår. Tissemann? Moped? Mannebein? Anonymkode: 3147f...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes ordet pule er kleint. Sikkert fordi det var det vi sa da jeg var 8. Ordet samleie er litt klinisk. Men iblant er kliniske ord helt ok. Lek skjønte jeg ikke helt vitsen med før, men nå bruker jeg det sjøl. Ikke minst fordi mange etablerte kinkstere bruker ordet, og fordi det betyr hele greia fra flørt via slag og sex til aftercare, ikke bare sexen. Å sexe er et kleint verb. Men jeg må sikkert bare leve med at alle under 25 bruker det. Anonymkode: 558b6...d2a Skjønner fortsatt ikke vitsen med "lek". Kjemperart å dele opp interaksjon mellom mennesker i "slag og sex og aftercare". I min verden er alt sånt noe som skjer naturlig og ikke har en benevnelse eller er rammet inn i et bestemt konsept. Anonymkode: 16c68...34b 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kukost Anonymkode: f3e2f...291 Det er nasty ja! Anonymkode: 16c68...34b 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Å elske🤢 Jeg elsker mannen og barn og sier det daglig, men mannen og elsker ikke. Jeg blir fysisk uvel av å bare tenke på det🤷♀️ Vi har masse sex da, og han knuller meg i stykker🙃😅 Anonymkode: 9bc92...9eb Enig, elske er også dritkleint. Ikke like kleint som "lek", men nesten. Anonymkode: 16c68...34b 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fitte 😒 Foretrekker mus 🐭 Anonymkode: ade08...251 Foretrekker å ikke kalle det noen ting, eventuelt ha kjæreste fra utlandet som har mindre kleine begreper enn vi har i Norge. Anonymkode: 16c68...34b 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner fortsatt ikke vitsen med "lek". Kjemperart å dele opp interaksjon mellom mennesker i "slag og sex og aftercare". I min verden er alt sånt noe som skjer naturlig og ikke har en benevnelse eller er rammet inn i et bestemt konsept. Anonymkode: 16c68...34b Det er mye som skjer naturlig som vi likevel har ord for. Anonymkode: 558b6...d2a
solmåneogstjerner Skrevet 24. april 2021 #13 Skrevet 24. april 2021 Er enig i at å "elske" er kanskje det verste ordet. Det er så kleint og lite sexy. Eksen min sa det stadig, og jeg fikk bare mindre lyst av det. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #14 Skrevet 24. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ved hvilket ord omtaler du kjønnet til hannen? Pikk, kuk, penis utgår. Tissemann? Moped? Mannebein? Anonymkode: 3147f...ea7 Har stort sett hatt forhold til utenlandske, så det har ikke vært et problem å skulle finne et teit norsk ord på det. Kom gjerne med forslag. Anonymkode: 16c68...34b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #15 Skrevet 24. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er mye som skjer naturlig som vi likevel har ord for. Anonymkode: 558b6...d2a Jo, men BDSM-propagandaen får man nærmest lyst til å skyte seg i hodet av. Det er så mange latterlige og nærmest aspergoide klassifiseringer og rammer at det er utenfor min fatteevne at noen synes det er spennende. DRIT kjedelig. og kleint. Anonymkode: 16c68...34b 3
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2021 #16 Skrevet 24. april 2021 Jeg misliker alle vulgære sexbegreper, og foretrekker ord som penis, vagina, underliv, sex og samleie. Ikke kuk, pikk, fitte, mus, pule osv. Synes slike ord er lite anstendige og teit å bruke når man er voksen. 7
Gjest NoDiablo Skrevet 24. april 2021 #17 Skrevet 24. april 2021 Jeg vet i hvert fall at "seksuelt samkvem" , "kopulering" og "fysisk interaksjon med .." blir for bløtt for meg. Alt annet er bedre.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #18 Skrevet 24. april 2021 Kompersjon. Det er et konstruert ord fra poly-miljøet og betegner den gleden du føler når din kjære er lykkelig med andre. Ordet klinger som en blanding av konstipasjon (forstoppelse) og bæsj. Gir skikkelig fine assosiasjoner (not). Anonymkode: 1d0d2...67e
CorvusCorax Skrevet 24. april 2021 #19 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Å elske🤢 Jeg elsker mannen og barn og sier det daglig, men mannen og elsker ikke. Jeg blir fysisk uvel av å bare tenke på det🤷♀️ Vi har masse sex da, og han knuller meg i stykker🙃😅 Anonymkode: 9bc92...9eb He he. Synes det er et romantisk ord jeg. 😄 Men knulle funker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå