AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Kan dere som jobber i HR fortelle om hvilke utdanning dere har, hvordan dere endte opp i HR. Og gjerne også om arbeidsoppgaver og om dere vil anbefale andre å velge en karriere innenfor HR. På forhånd takk! Anonymkode: 9a55b...f55
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Er det Høyesterett du mener? Anonymkode: ccc77...6e7 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er det Høyesterett du mener? Anonymkode: ccc77...6e7 Jeg vet ikke om du tuller eller ikke. Men jeg mener hvertfall Human Resource Management☺️ Anonymkode: 9a55b...f55
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Jeg har en master i organisasjon og ledelse. Jeg jobber mye med toppledelsen i organisasjonen, med rådgivning innen ledelse, kompetanse, personalsaker, arbeidsrett, rekruttering mm. I tillegg har jeg ansvar for områder som leder-og kompetanseutvikling mm. Jeg anbefaler en karriere i HR. Det er veldig spennende og variert jobb når man har jobbet seg litt opp, og kommer tett på ledelsen - da er man involvert i mye av det som skjer i bedriften. Samtidig er det krevende og man må ofte prøve å tilfredstille -mange- interessenter i organisasjonen. Det er også en jobb hvor man er tett på kjipe situasjoner i i form av personalsaker, sykefraværsoppfølging, nedbemanninger, dårlig ledelse mm.. Men alt i alt synes jeg jobben og faget er spennende😊 Anonymkode: ee11a...703
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det Høyesterett du mener? Anonymkode: ccc77...6e7 Alle skjønner hva HR er 🙄 Anonymkode: 11195...01f 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 1.09): Jeg vet ikke om du tuller eller ikke. Men jeg mener hvertfall Human Resource Management☺️ Anonymkode: 9a55b...f55 Tullet ikke! Beklager 🙈 Jeg jobber i advokatbransjen og der sier vi mye HR, men om Høyesterett altså. Det du mente er helt fremmed for meg, sorry blandingen! Anonymkode: ccc77...6e7 1
Essess Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 Jeg har en deltidsstilling som HR manager ved siden av andre oppgaver. Er ikke så stor bedrift. Arbeidsoppgaver: rekruttering, oppfølging/oppdatere personalhåndbok, lønnsjusteringer, håndtering av lønnsgoder, oppsigelser, personalsaker, planlegging av opplæring for nyansatte, tilrettelegge for opplæring ellers i organisasjonen osv. Spennende, men jeg er sivøk og synes nok ikke det gir de største faglige utfordringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå