AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Del Skrevet 24. april 2021 Noen? Anonymkode: 8d986...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Del Skrevet 27. april 2021 Dytt Anonymkode: 8d986...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Del Skrevet 28. april 2021 Tja Jeg spiste lavkarbo (ketognet) kosthold rundt 2012 og raste ned i vekt. Dessverre så var det en del folk rundt og omkring som ikke ante hva lavkarbo innbar og trodde jeg levde på egg og bacon. Spesielt ei venninne var sterkt i mot LK. Tilslutt giddet jeg ikke å diskutere noe mer med henne hva LK innebar. Årene gikk og hun ble syk og fått leddgikt. Da begynte hun slev å lese seg opp på kosthold og lever nå på anti-inflammatorisk kosthold med lite karbo. Nå er meiningene hennes snudd ganske om. Jeg har ikke kommentert noe til henne, men ofte lyst å påpeke hva jeg sa om kostholde tilbake i 2012... Men nå svarte ikke jeg på hvilken matvarer som folk flest ikke vet hva som er lavkarbo. Kan nevne noe: All type rent kjøtt Fisk og blåskjell osv Nøtter (helst uten salt) egg fete meieriprodukter (hel melk, fløte, rømme (den vanlig varianten)) cottage cheese ost Ekte majones bær grønnsaker som vokser over bakken (pga mindre stivelse). salat søtpotet ( skjærer den opp som pomefrits. lar den ligge minst en time i kaldt vann pga da trekkes stivelsen ut. Og steker søtpotet minst 30 min med havsalt på. Kjempe snadde til stekte kyllinglår). Gul og grønn paprika (mer karbo i rød paprika enn gul og grønn) Aprikos (visst du ikke spiser ketogent. Inneholder 7,2 gram karbo pr 100gram. Ikke tørket aprikos da) Blomkål (blomkål ris.. nam nam) Kålrabi (6,4 gram karbo pr 100gram) Molter Stangselleri lavkarbo øl laget med Pale Ale allgrain Anonymkode: 3783c...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja Jeg spiste lavkarbo (ketognet) kosthold rundt 2012 og raste ned i vekt. Dessverre så var det en del folk rundt og omkring som ikke ante hva lavkarbo innbar og trodde jeg levde på egg og bacon. Spesielt ei venninne var sterkt i mot LK. Tilslutt giddet jeg ikke å diskutere noe mer med henne hva LK innebar. Årene gikk og hun ble syk og fått leddgikt. Da begynte hun slev å lese seg opp på kosthold og lever nå på anti-inflammatorisk kosthold med lite karbo. Nå er meiningene hennes snudd ganske om. Jeg har ikke kommentert noe til henne, men ofte lyst å påpeke hva jeg sa om kostholde tilbake i 2012... Men nå svarte ikke jeg på hvilken matvarer som folk flest ikke vet hva som er lavkarbo. Kan nevne noe: All type rent kjøtt Fisk og blåskjell osv Nøtter (helst uten salt) egg fete meieriprodukter (hel melk, fløte, rømme (den vanlig varianten)) cottage cheese ost Ekte majones bær grønnsaker som vokser over bakken (pga mindre stivelse). salat søtpotet ( skjærer den opp som pomefrits. lar den ligge minst en time i kaldt vann pga da trekkes stivelsen ut. Og steker søtpotet minst 30 min med havsalt på. Kjempe snadde til stekte kyllinglår). Gul og grønn paprika (mer karbo i rød paprika enn gul og grønn) Aprikos (visst du ikke spiser ketogent. Inneholder 7,2 gram karbo pr 100gram. Ikke tørket aprikos da) Blomkål (blomkål ris.. nam nam) Kålrabi (6,4 gram karbo pr 100gram) Molter Stangselleri lavkarbo øl laget med Pale Ale allgrain Anonymkode: 3783c...d25 Søtpoteter og rotgrønnsaker er ikke lavkarbo 🤦🏼♀️ Anonymkode: 1a3c9...cfa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja Jeg spiste lavkarbo (ketognet) kosthold rundt 2012 og raste ned i vekt. Dessverre så var det en del folk rundt og omkring som ikke ante hva lavkarbo innbar og trodde jeg levde på egg og bacon. Spesielt ei venninne var sterkt i mot LK. Tilslutt giddet jeg ikke å diskutere noe mer med henne hva LK innebar. Årene gikk og hun ble syk og fått leddgikt. Da begynte hun slev å lese seg opp på kosthold og lever nå på anti-inflammatorisk kosthold med lite karbo. Nå er meiningene hennes snudd ganske om. Jeg har ikke kommentert noe til henne, men ofte lyst å påpeke hva jeg sa om kostholde tilbake i 2012... Men nå svarte ikke jeg på hvilken matvarer som folk flest ikke vet hva som er lavkarbo. Kan nevne noe: All type rent kjøtt Fisk og blåskjell osv Nøtter (helst uten salt) egg fete meieriprodukter (hel melk, fløte, rømme (den vanlig varianten)) cottage cheese ost Ekte majones bær grønnsaker som vokser over bakken (pga mindre stivelse). salat søtpotet ( skjærer den opp som pomefrits. lar den ligge minst en time i kaldt vann pga da trekkes stivelsen ut. Og steker søtpotet minst 30 min med havsalt på. Kjempe snadde til stekte kyllinglår). Gul og grønn paprika (mer karbo i rød paprika enn gul og grønn) Aprikos (visst du ikke spiser ketogent. Inneholder 7,2 gram karbo pr 100gram. Ikke tørket aprikos da) Blomkål (blomkål ris.. nam nam) Kålrabi (6,4 gram karbo pr 100gram) Molter Stangselleri lavkarbo øl laget med Pale Ale allgrain Anonymkode: 3783c...d25 Oj! Jeg spiser fett redusert majones og ost, er det dumt?? ts Anonymkode: 8d986...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Oj! Jeg spiser fett redusert majones og ost, er det dumt?? ts Anonymkode: 8d986...a8c Eh, ja. Det går jo imot hele prinsippet med en lavkarbodiett. Anonymkode: 00347...4c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Del Skrevet 30. april 2021 Ikke akkurat mat, men kremfløte. Rikrem også, i begrenset mengde selvfølgelig. Anonymkode: d9b29...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nocebo Skrevet 30. april 2021 #8 Del Skrevet 30. april 2021 Sellerirot! Funker som erstatning for potet i de aller fleste retter. Er etter min mening bedre enn poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå