AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Del Skrevet 24. april 2021 Beregnet mens mandag (normal syklus), eller onsdag (etter gjettet EL). Negative tester siden mandag. Tok siste test i går (fredag). Bare slå meg til ro med at mensen plutselig bare er veldig sen? Eller er det sjanse for graviditet? Erfaringer? Anonymkode: 2596e...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. april 2021 #2 Del Skrevet 24. april 2021 Det kan jo være at du har hatt en forsinket EL, og derfor er mensen for sen/ikke fått positiv test ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 25. april 2021 #3 Del Skrevet 25. april 2021 Er i litt samme situasjon. Er 2 dager på overtid, testet med rsfu test tidlig test i dag, og den er negativ. Kan kanskje skimte en strek der, men den er så svak så tipper skygge 😔 tipper det bare er kroppen som lurer meg, at alt ikke er kommet i rute etter vi sluttet på prevensjon i januar. Veldig frustrerende 🤦♀️ trur forresten El var senere enn hva FLO appen regnet ut, tipper El var en plass mellom 10-13 april, hadde El smerter og litt El slim da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Del Skrevet 25. april 2021 Krysser fingrene for oss begge, da. Fortsatt ingen tegn til menstruasjon her. Og jeg har gått tom for tester.😄 Anonymkode: 2596e...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeivskank Skrevet 25. april 2021 #5 Del Skrevet 25. april 2021 Er i samme båt. Negative tester. Ikm for 6 dager siden. Planlegger å ta ny test onsdag da jeg bare blir skuffet over de negative testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Del Skrevet 26. april 2021 Skjedd med meg. Bare mensen som var forsinket 😔 Anonymkode: a9042...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #7 Del Skrevet 26. april 2021 Er nok bare forsinket hos meg også. Føler meg ikke gravid. Har fortsatt ikke kommet, en uke over tiden. Får teste når det kommer nye strimler i posten - men ja, det er så skuffende. TS Anonymkode: 2596e...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er nok bare forsinket hos meg også. Føler meg ikke gravid. Har fortsatt ikke kommet, en uke over tiden. Får teste når det kommer nye strimler i posten - men ja, det er så skuffende. TS Anonymkode: 2596e...dbb Du føler deg nok ikke gravid så tidlig uansett. Det kommer ikke før gjerne uke 6 og utover.. Anonymkode: f9d2d...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Del Skrevet 26. april 2021 Samme her. Skulle hatt mensen på fredag. Negative tester. Murring, stikking og rar følelse om hverandre i magen. Anonymkode: 9d3a0...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 26. april 2021 #10 Del Skrevet 26. april 2021 (endret) 🤦♀️negativ tester. Har ingen symptomer/tegn på at den skal komme heller 🤔😂 Endret 26. april 2021 av Kanskjekanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 26. april 2021 #11 Del Skrevet 26. april 2021 Hadde en gang i høst det ut av det blå EL var 10 dager forsinket. Fikk EL slim noen dager før EL pleide å komme. Hadde jeg ikke tempet og sett at EL aldri kom, eller dukket opp ut av ingenting 10 dager seinere enn vanlig i en ellers helt fast syklus, så hadde jeg vært frustrert over forsinket mens. Mens kom som bestilt, 10 dager forsinket 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #12 Del Skrevet 27. april 2021 9 dager forsinket, fortsatt ingen menstruasjon. Tok ny negativ test i dag. Nå har jeg faktisk det jeg gjenkjenner som tidlige gravidsymptomer i tillegg. Dette er rett og slett ekstremt frustrerende. Anonymkode: 2596e...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #13 Del Skrevet 27. april 2021 Kan jeg møte opp hos fastlegen i morgen tidlig og spørre om jeg kan ta en hcg-test, noen som vet? Anonymkode: 2596e...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. april 2021 #14 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan jeg møte opp hos fastlegen i morgen tidlig og spørre om jeg kan ta en hcg-test, noen som vet? Anonymkode: 2596e...dbb På mitt legekontor må man ringe inn til kontoret og snakke om dette først, så godkjenner de at jeg kommer for å ta blodprøve på lab'en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Del Skrevet 28. april 2021 Amatariel skrev (18 timer siden): På mitt legekontor må man ringe inn til kontoret og snakke om dette først, så godkjenner de at jeg kommer for å ta blodprøve på lab'en. Takk for tips! Jeg ringte og fikk tatt test i dag. Hvis den fortsatt ikke har dukket opp, tar jeg ny test på fredag. Da får jeg vel et sikkert resultat til neste uke. Jeg tror ikke jeg er gravid. Blir nok litt lei meg hvis jeg får det bekreftet, uansett. Anonymkode: 2596e...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #16 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hvordan gikk det? Kom mensen eller var det graviditet? Anonymkode: fabe8...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #17 Del Skrevet 4. oktober 2023 De aller aller fleste vil få positiv graviditetstest om de tester ved IKM. Så har man passert IKM og testene er negativ er oddsen størst for at mensen bare er forsinket. Anonymkode: b5e23...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå