AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Hei, jeg har nå vært i ett forhold i ett halvt år. Først vil jeg påpeke at jeg er utrulig glad i personen og vi har det fint ilag. Føler jeg kan være meg selv og se ut som jeg gjør. Etter en stund startet jeg merke at ting ble litt tungt. Personen sliter en del, noe som jeg forstår og respekterer. Har gjort så masse for å støtte og prøvd oppmuntre vedkommende, men får ofte bare negativ respons tilbake. Det er utrulig mye tung negative ladde ord og generelt negativitet rundt det meste. Han har også lyspunkter. Skjønner at ting kan være tungt og jeg vil selvsagt hjelpe, men kjenner jeg mister meg selv av å være den som drar så mye opp. Jeg er en utrulig positiv person(spesielt før forholdet) som ser det positive i alt og en lærdom i det meste, dessverre har jeg blitt smittet av det negative. På en måte føler jeg at jeg mister meg selv litt. Siden han ikke har det så bra så får jeg aldri fortelle om mine dårlige dager, dessuten prøver jeg hinte til at jeg har en dårlig dag sier han som regel "det samme." Jeg spørr gjerne hvorfor og vil vite mer. Jeg får ikke ofte komme til ordet, får heller ikke fortelle om meg selv. Han prater seriøst i ett om seg selv, sine tidlige opplevelser, ting han liker osv! men når jeg skal f.eks vise han noe jeg liker får jeg ikke det. Er så sliten og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er små ting som jeg har veldig mye imot som han ser på som viktig(weed) og jeg takler ikke det! Får så angst og noia bare av lukta. Dette har jeg endret for han ved at jeg setter meg i det, men det sliter meg også siden jeg får angst.. Men må skjule det. Prøvd sagt til han det, men han bare forstår ikke. Innlegget ble rotet, men håper noen kommer med råd. Evnt tips til hva jeg kan gjøre fremover. Noe jeg gjør feil kanskje? Er dette slikt ting er normalt sett? Har ikke så mye forholdserfaringer. Anonymkode: f597e...ac7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Du skriver dere har det fint sammen, men for meg høres det ikke sånn ut. Og nei, det du beskriver skal ikke være normalt i et forhold selvom mange er i lignende forhold! Ville trukket meg ut før du mister deg selv enda mer, for av erfaring blir det ikke bedre.. tvert imot! Det finnes utrolig mange flotte menn der ute som ønsker å høre på deg/respektere deg og som ikke røyker weed. Dette er ikke et bra og sunt forhold desverre! Anonymkode: d3eef...249 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Så du er sammen med et negativt dophode? Anonymkode: 509ec...16e 4
AnonymBruker 42 Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Innlegget ble rotet, men håper noen kommer med råd. Evnt tips til hva jeg kan gjøre fremover. Noe jeg gjør feil kanskje? Er dette slikt ting er normalt sett? Har ikke så mye forholdserfaringer. Tips : Bli singel, og slapp av. Det du gjør "feil", er å la deg bli overkjørt. Nei, sånn er ikke ting "normalt sett".... - Gjør deg nye erfaringer! There! -Velbekomme 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): vil jeg påpeke at jeg er utrulig glad i personen og vi har det fint ilag. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Etter en stund startet jeg merke at ting ble litt tungt. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Personen sliter en del AnonymBruker skrev (20 minutter siden): får ofte bare negativ respons tilbake AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er utrulig mye tung negative ladde ord og generelt negativitet rundt det meste AnonymBruker skrev (21 minutter siden): men kjenner jeg mister meg selv av å være den som drar så mye opp AnonymBruker skrev (21 minutter siden): dessverre har jeg blitt smittet av det negative AnonymBruker skrev (21 minutter siden): På en måte føler jeg at jeg mister meg selv litt AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Siden han ikke har det så bra så får jeg aldri fortelle AnonymBruker skrev (21 minutter siden): prøver jeg hinte til at jeg har en dårlig dag sier han som regel "det samme." AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg får ikke ofte komme til ordet AnonymBruker skrev (22 minutter siden): når jeg skal f.eks vise han noe jeg liker får jeg ikke det AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er så sliten og vet ikke hva jeg skal gjøre AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er små ting som jeg har veldig mye imot AnonymBruker skrev (22 minutter siden): jeg takler ikke det! Får så angst og noia AnonymBruker skrev (23 minutter siden): det sliter meg også siden jeg får angst AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men må skjule det Les gjennom utdragene. Etter det står du opp for deg selv og går derfra. Anonymkode: b5fad...7ba 10
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så du er sammen med et negativt dophode? Anonymkode: 509ec...16e Han tar seg en joint en gang i ny og ne, kanskje typ sånn 1 gang om kveldene, han sier det roer han ned siden har er sliten og ikke har det så lett med seg selv Anonymkode: f597e...ac7 1
PM75 Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 Det er ikke verdt å ødelegge deg selv for et forhold! Og definitivt ikke for et forhold med en fyr som virker å være mest forelsket i seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han tar seg en joint en gang i ny og ne, kanskje typ sånn 1 gang om kveldene, han sier det roer han ned siden har er sliten og ikke har det så lett med seg selv Anonymkode: f597e...ac7 Da er den jointen åpenbart viktigere enn deg for han. Du må jo gå om du ikke syns det er greit og han ikke gidder å respektere eller høre på deg så du må sitte der i den lukten du ikke liker! Om han måtte ha den kunne han gjort det uten deg! Et forhold skal ikke dra deg ned. Han skal bry seg om og respektere deg også, det gjør han ikke og det blir verre med tiden - tro meg Anonymkode: d3eef...249 2
Maggi2 Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Dump denne mannen, finn deg selv igjen, og nyt livet! Dette blir aldri bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Du mister ikke deg selv, du blir visket ut av ham. Oppførselen hans viser at du og dine behov er ikke viktige. Jeg var sammen med en sånn i 1 år, bare vent, snart er alt som skjer DIN feil og du får kjeft. Gå fra dette før du virkelig forsvinner. Anonymkode: 9ac48...f15 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, jeg har nå vært i ett forhold i ett halvt år. Først vil jeg påpeke at jeg er utrulig glad i personen og vi har det fint ilag. Føler jeg kan være meg selv og se ut som jeg gjør. Etter en stund startet jeg merke at ting ble litt tungt. Personen sliter en del, noe som jeg forstår og respekterer. Har gjort så masse for å støtte og prøvd oppmuntre vedkommende, men får ofte bare negativ respons tilbake. Det er utrulig mye tung negative ladde ord og generelt negativitet rundt det meste. Han har også lyspunkter. Skjønner at ting kan være tungt og jeg vil selvsagt hjelpe, men kjenner jeg mister meg selv av å være den som drar så mye opp. Jeg er en utrulig positiv person(spesielt før forholdet) som ser det positive i alt og en lærdom i det meste, dessverre har jeg blitt smittet av det negative. På en måte føler jeg at jeg mister meg selv litt. Siden han ikke har det så bra så får jeg aldri fortelle om mine dårlige dager, dessuten prøver jeg hinte til at jeg har en dårlig dag sier han som regel "det samme." Jeg spørr gjerne hvorfor og vil vite mer. Jeg får ikke ofte komme til ordet, får heller ikke fortelle om meg selv. Han prater seriøst i ett om seg selv, sine tidlige opplevelser, ting han liker osv! men når jeg skal f.eks vise han noe jeg liker får jeg ikke det. Er så sliten og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er små ting som jeg har veldig mye imot som han ser på som viktig(weed) og jeg takler ikke det! Får så angst og noia bare av lukta. Dette har jeg endret for han ved at jeg setter meg i det, men det sliter meg også siden jeg får angst.. Men må skjule det. Prøvd sagt til han det, men han bare forstår ikke. Innlegget ble rotet, men håper noen kommer med råd. Evnt tips til hva jeg kan gjøre fremover. Noe jeg gjør feil kanskje? Er dette slikt ting er normalt sett? Har ikke så mye forholdserfaringer. Anonymkode: f597e...ac7 Altså dette forholdet er jo på bærtur. Det burde du innse nå. Han gjør ikke noe for å bli bedre og du liker ikke de uvanene han har. I tillegg er han veldig egoistisk, tenker jo bare på seg selv. Hva skal du med en slik idiot egentlig? Om du har respekt for deg selv som menneske så avslutter du forholdet med han så finner du etter hvert en bedre mann. Det at noen sliter gir ikke noe rett til hele tiden være frekk og egoistisk. Da burde han si unnskyld for det slemme han sie! For å si det slik, sånn i bunn og grunn bryr han seg ikke om deg slik du kunne ønske han brydde seg. Anonymkode: dc24d...feb 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så du er sammen med et negativt dophode? Anonymkode: 509ec...16e Feil. Hun er sammen med en som har mye bagasje, men klarer ikke fikse i sine problemer så TS får mye dritt slengt hennes vei siden det på en måte er hans ubeviste måte å føle seg bedre på. Når tanker i hodet tar helt overhånd og han e rpå nippet til å bli sprø så tyr han til jointen(bedre enn alkohol, men ikke bra når partneren ikke liker det) Anonymkode: dc24d...feb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Feil. Hun er sammen med en som har mye bagasje, men klarer ikke fikse i sine problemer så TS får mye dritt slengt hennes vei siden det på en måte er hans ubeviste måte å føle seg bedre på. Når tanker i hodet tar helt overhånd og han e rpå nippet til å bli sprø så tyr han til jointen(bedre enn alkohol, men ikke bra når partneren ikke liker det) Anonymkode: dc24d...feb En deprimert rusbruker, da. Anonymkode: 509ec...16e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå