Gå til innhold

Albyl e og gravid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei hei. Jeg er gravid og går på albyl e 75. Jeg startet på denne i forbindelse med ivf forsøk i håp om å bli gravid, og heldigvis klaffet det.

Er det noen her som har erfaring med nårtid det er vanlig å slutte på albyl e ? Klinikken sa jeg kunne slutte i uke 12, men jeg hadde ett ønske om å fortsette da jeg har vært så redd for spontanabort men også svangerskapsforgiftning.

Men jeg må nok slutte en stund før termin, men når? Kan jeg eventuelt gå på det også under fødsel?

Anonymkode: 41d35...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Startet i uke 7 og sluttet i uke 34.

Tok 150 mg. Fikk det da jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning og en baby som sluttet å vokse i magen i første svangerskap og fødte prematurt. (Alt gikk fint).

Anonymkode: edafd...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du snakket med klinikken om å fortsette? Det er jo de som må ta avgjørelsen om å fortsette, men de må jo kjenne til bekymringene dine og historien din for å kunne ta den rette avgjørelsen. 🙂

Jeg gikk på albyl-e frem til uke 37 sist, og skal gjøre det samme denne gangen. Årsaken er diagnosen habituell abort, ukjent årsak. 

Anonymkode: da4f7...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er gravid nå og går på 150 mg. Begynte på 75 mg i uke 5, og begynte på 150 mg i uke 13. Fått beskjed om å ta det fram til uke 36.

Anonymkode: 52cb8...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...