AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Del Skrevet 24. april 2021 Hva er i så fall hemmeligheten, for å unngå at strikkeplagg av PUS-garn røyter? 😸 Hvilken pinnestørrelse strikket du med og hvordan vasker du plagget? Andre ting som er viktig for å unngå røyting? Anonymkode: bf93d...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 24. april 2021 #2 Del Skrevet 24. april 2021 Enkelte lodne og fluffy strikkeplagg kan ha godt av en tur i fryseren for at fibrene skal feste seg. Og pus er vel ett slikt mykt og loddent garn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Del Skrevet 24. april 2021 Mt3 skrev (2 minutter siden): Enkelte lodne og fluffy strikkeplagg kan ha godt av en tur i fryseren for at fibrene skal feste seg. Og pus er vel ett slikt mykt og loddent garn. Takk! 🌹 Hvor lenge trenger det å ligge i fryseren? Anonymkode: bf93d...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 24. april 2021 #4 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk! 🌹 Hvor lenge trenger det å ligge i fryseren? Anonymkode: bf93d...f15 Aner ikke, men skulle tro det holder om det ligger over natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Del Skrevet 24. april 2021 Mt3 skrev (4 minutter siden): Aner ikke, men skulle tro det holder om det ligger over natta. Takk! Jeg skal prøve det Anonymkode: bf93d...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. april 2021 #6 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg har aldri opplevd hverken røyting eller nupping av Pus. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Del Skrevet 30. april 2021 ^^Belle^^ skrev (På 26.4.2021 den 8.59): Jeg har aldri opplevd hverken røyting eller nupping av Pus. ❤️ Takk! 🌹 Det er fint å høre at du har så positive erfaringer Strikket du genser med garnet, eller noe annet? Anonymkode: bf93d...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2021 #8 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 2.49): Takk! 🌹 Det er fint å høre at du har så positive erfaringer Strikket du genser med garnet, eller noe annet? Anonymkode: bf93d...f15 Jeg har mange gensere strikket i det garnet, samt noe hekleklær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Del Skrevet 3. mai 2021 ^^Belle^^ skrev (5 timer siden): Jeg har mange gensere strikket i det garnet, samt noe hekleklær. Takk!🌹 Anonymkode: bf93d...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Del Skrevet 3. mai 2021 Hater garnet. Genseren min ligger ubrukt i skapet fordi den aldri slutter å legge igjen digre dotter over alt Anonymkode: 44d35...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hater garnet. Genseren min ligger ubrukt i skapet fordi den aldri slutter å legge igjen digre dotter over alt Anonymkode: 44d35...6df Det er veldig synd. Jeg forstår ikke hvorfor noen erfarer det samme som deg med strikkeplagg i Pus-garn, mens andre ikke erfarer det samme. Jeg skulle likt å vite årsaken til at ikke alle erfarer det samme med det garnet. Anonymkode: bf93d...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå