AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Del Skrevet 24. april 2021 Er nå 4 DPO, som jeg vet er for tidlig for symptomer da egget bruker rundt 6 dager på å bevege seg nedover egglederen, men jeg har i kveld merket ømme bryster. Er det mulig å få symptomer på PMS så tidlig? Kroppen skal vel ikke allerede nå vite om en eventuell graviditet da egget verken har festet seg eller ikke festet seg? Anonymkode: b1c16...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Del Skrevet 25. april 2021 Nei, det blir som du sier, akkurat nå har du etter-eggløsning symptomer og det går ikke an å tolke enten den ene eller andre veien. (Og de kan også svinge litt syklus til syklus, som lurte meg mange ganger når jeg var prøver 😂. Visst kjentes det litt annerledes ut og det måtte da bety noe? ) Vet det er frustrerende, men er ikke så mye annet å gjøre enn å vente. Den gangen jeg faktisk ble gravid hadde jeg ingen symptomer utover uteblitt mens før uke 6-7, og var overbevist om at det ikke hadde klaffet. Så man vet aldri. Lykke til! Anonymkode: 71f9a...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det blir som du sier, akkurat nå har du etter-eggløsning symptomer og det går ikke an å tolke enten den ene eller andre veien. (Og de kan også svinge litt syklus til syklus, som lurte meg mange ganger når jeg var prøver 😂. Visst kjentes det litt annerledes ut og det måtte da bety noe? ) Vet det er frustrerende, men er ikke så mye annet å gjøre enn å vente. Den gangen jeg faktisk ble gravid hadde jeg ingen symptomer utover uteblitt mens før uke 6-7, og var overbevist om at det ikke hadde klaffet. Så man vet aldri. Lykke til! Anonymkode: 71f9a...f64 Veldig irriterende. De er ikke så veldig ømme heller, bare sånn at jeg kjenner det litt. Får bare vente og se hva som skjer (Tv2, hehehe). Takk for det Anonymkode: b1c16...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå