Tulipan Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Hei!!!! Jeg skal ut og reise snart og tenkte da å utnytte taxfree'en på Gardermoen. Jeg trenger en conceler som er fin på disse mørke ringene under øynene og som også kan brukes på røde prikker. Har en rødprikk på nesetippen (det er ikke en kvise!). Hva vil dere anbefale??? Hvordan legger dere conceler??? For å si det mildt, jeg er helt grønn på dette med sminke. Noen hudpleieartikler dere vil anbefale??? Har normal hud med svært lite urenheter (har vel egentlig aldri hatt en kvise ). Hvordan skal jeg legge en kajal for at øyet skal se større ut og åpne seg mer??? Vil ikke se oversminket ut. Takk for svar.
Ellisiv Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 Verdens beste concealer er fra YSL. De har forresten en veldig god mascara også. Jeg handler disse hver gang jeg er på tax-free siden de er ganske kostbare i butikken. Jeg bruker hudpleieprodukter fra Biotherm. Har prøvd masse forskjellige merker, men har endt opp med dette merket som jeg er veldig fornøyd med En hvit kajal inntil våtkanten på øyet åpner det opp.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Verdens beste concealer er fra YSL. ← Det syntes jeg også helt til jeg prøvde Kanebo's Concealer. Synes den egner seg mye bedre til både mørke ringer under øynene + kviser. YSL's er iallefall helt håpløs på kviser, den fremhever de mer enn den dekker.
Amalthea Skrevet 2. september 2005 #4 Skrevet 2. september 2005 Jeg fikk plutselig en reaksjon under øynene, litt rødprikkete hud som deretter flasset av. Jeg mistenker YSL sin concealer for å være synderen
Scheherazade Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 Jeg fikk plutselig en reaksjon under øynene, litt rødprikkete hud som deretter flasset av. Jeg mistenker YSL sin concealer for å være synderen ← Det fikk jeg også av denne, men ikke før jeg hadde brukt den fast i cirka to-tre år. Men kortison tar det vekk ganske fort, men har selvfølgelig byttet merke nå da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå