Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en pågående uenighet med min samboer, og det begynner å gå på helsa løs. Det hele startet som en bagatell, men har utviklet seg i en toxic og meget utrivelig retning. Vi har våre faste plikter i hjemmet, og har fordelt oppgaver omtrent 50/50. Vi kommuniserer stort sett godt. Vår yngste sønn fylte 4 i starten av mars. Vi hadde et lite selskap med nær familie. Det var til sammen 6 barn i selskapet. Vi var litt uenige rundt hva vi skulle servere. Jeg ville helst lage taco (til barna) men min mann mente at dette ble både dyrt og grisete. Han ville ha wiener. Jeg gikk med på dette, og handlet inn maten på formiddagen samme dag som selskapet. Min mann ble pissesur, og mente at jeg hadde handlet «feil» wiener. For meg er wiener wiener, men han insisterte på at det jeg hadde kjøpt var grillpølse. Ser ikke helt problemet/ forskjellen. Kokte pølsene, noe som også var galt i mannens øyne. Grillpølse skal ikke kokes, i følge han. Men alle wieners kan jo kokes. Det finnes mange type wiener, men barna har jo neppe slike preferanser som min mann. De gir jo flatt f i om wieneren er grillet eller kokt. Var dårlig stemning mellom meg og min mann hele selskapet. Etterpå skulle han rydde. Da ble han ekstremt barnslig. Nektet å rydde den siste wieneren som fortsatt lå til trekk. Ropte at den grillpølsa fikk jeg selv ordne opp i. Ikke f***. Jeg er ekstremt prinsippfast, og en avtale er en avtale. Han skulle rydde. Nå har wieneren ligget i en gryte med vann siden starten av mars. Ser ikke bra ut, lukter ikke bra. Stemningen er mildt sagt dårlig. Begge nekter å ta affere. Er oppriktig bekymret for at denne pølsa skal bli vår bane. Vet ikke hvor helt hvor jeg vil med dette, men må få ventilert litt. 

Anonymkode: 39212...778

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så barnslig du er, er du 3 år. Om dette er et problem så stakkars deg om det dukker opp et.

Anonymkode: 6ea53...fd0

• Liker 5
Gjest loveli
Skrevet (endret)

Er dere 16 år begge to?

Hvilke pølser kjøpte du? 

Mannen tar feil om at det er umulig å trekke grillpølser, det går selvfølgelig men de er laget for å grilles.

Endret av loveli
Skrevet

Ikke at jeg engang tror på dette.

Men uansett- her kjemper dere jo ikke om pølser. Det er ikke synsing hva slags pølse det er engang. Det er ikke oppe til tolkning.

Om dette er sant hadde jeg bestilt time til parterapi slik at noen kan hjelpe dere med å se alle stedene hvor skoen egentlig trykker her. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er enten en grillpølse eller en wiener. Du tar åpenbart feil. Koke grillpølser og si at wiener er wiener? Det er da bare å innrømme at man ikke skjønner seg på pølser! Er du kanskje så sta og nekter å innrømme feil eller innse fakta, at han bare ikke gidder å gi seg?

Anonymkode: 4d4bc...771

• Liker 7
Gjest NoDiablo
Skrevet

Degraderinger kan man i hvert fall møte med en sånn problemstilling, ts. Tviler dog på at det var det du etterlyste i hi.

Det er selvsagt ikke pølser og andre bagateller som er problemet her. Høres ut som dere er lei hverandre. På tide å ta en prat vel?

AnonymBruker
Skrevet

Grillpølser skal stekes/grilles. Ikke kokes/trekkes. Ok hiv den nå i bosset. Hva feiler det dere! Hvis dere skal lage konflikter av slike småting, så ser fremtiden mørk ut!!! Samarbeide! Ikke jobb mot hverandre! Skjerpings! Og kjøp wienerpølse neste gang! Og trekk de!

Anonymkode: 5bcc9...23f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Wow 😅

Anonymkode: 60e94...126

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere trenger seriøst profersjonell hjelp.

Men bortsett fra det så er wiener en wiener og grill en grill. De har forskjellige tilbredningsmåter, og man koker IKKE grillpølser.

En annen ting er at få ting lukter verre enn pølsevann. Pølsevann som har stått i to mnd må da sette seg som en sur, kvalmende stank i veggene. Æsj, dere et seriøst ekle og burde vært flaue ovet dere selv.

Anonymkode: 7115b...f51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, dette var faktisk morsomt TS. Takk for latteren. 😂

Anonymkode: bbb51...a47

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Utrolig barnslig av meg, men klarte ikke dy meg. Er selvsagt troll. Ble bare i tullehumør etter at jeg fikk latterkrampe av den Brittaniel-tråden tidligere i kveld. Dumt å trolle, og ødelegge seriøsiteten i forumet. Så beklager det. Blir første og siste gang. Var heldigvis ingen som kjente seg igjen da 🌭

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert 😄

Anonymkode: d6a88...6ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Huff. Utrolig barnslig av meg, men klarte ikke dy meg. Er selvsagt troll. Ble bare i tullehumør etter at jeg fikk latterkrampe av den Brittaniel-tråden tidligere i kveld. Dumt å trolle, og ødelegge seriøsiteten i forumet. Så beklager det. Blir første og siste gang. Var heldigvis ingen som kjente seg igjen da 🌭

Var en god story da 😄

Jeg og mannen lo godt. Trolling eller ei, vi fikk oss en god latter. 

Anonymkode: 6dcb2...c26

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...