Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg holder på med (4mnd nå)snakker om "når jeg en dag blir pappa" osv.  Nevnte også at barnet helst skulle ligne sin mor.

Jeg bare spør, hinter han litt om barn? Har en gutt på 10 fra før. Han er veldig spørrende rundt han. Bryr seg. Jeg er 29 år og håper klart på mannen i livet alt nå. 

Anonymkode: 954e5...e4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes menn generelt ikke er så gode til hinting. Jeg tror han mener akkurat det han sier, uten at det ligger mer mellom linjene enn det. Han dater en kvinne med barn - han er da altså moden for et forhold med barn i bildet. Det er da altså aktuelt for ham å ha barn i livet sitt. 

Synes du overtenker/tolker dette, og ønsker du mer konkrete svar fra ham, enn det du anser som hinting, så spør ham. God kommunikasjon fra start gir gode prognoser for et langt liv sammen.

Anonymkode: ae9e1...80b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg synes menn generelt ikke er så gode til hinting. Jeg tror han mener akkurat det han sier, uten at det ligger mer mellom linjene enn det. Han dater en kvinne med barn - han er da altså moden for et forhold med barn i bildet. Det er da altså aktuelt for ham å ha barn i livet sitt. 

Synes du overtenker/tolker dette, og ønsker du mer konkrete svar fra ham, enn det du anser som hinting, så spør ham. God kommunikasjon fra start gir gode prognoser for et langt liv sammen.

Anonymkode: ae9e1...80b

Det er sant. Men han sier han vil ha barn, kanskje han tenker med meg? Uten at han vil si det. Ikke alle mannfolk er like åpne. ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

God kommunikasjon fra start gir gode prognoser for et langt liv sammen.

Viktig😊

Skrevet

Hvorfor spør du bare ikke? "Kunne du tenke deg flere barn i fremtiden?". :) 

AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (6 timer siden):

Hvorfor spør du bare ikke? "Kunne du tenke deg flere barn i fremtiden?". :) 

Han vil ha, jeg har spurt. Men om han tenker tanken på å vil ha med meg? :)

Skrevet

Kan du neste gang han nevner det spør, har du lyst på barn? 

AnonymBruker
Skrevet
Kvalitet skrev (35 minutter siden):

Kan du neste gang han nevner det spør, har du lyst på barn? 

Skal gjøre det. 😏

AnonymBruker
Skrevet

Men er vel nokså nærliggende at den kommende mamma til hans barn kan være meg, siden vi er på vei til å bli kjærester. 😉

Skrevet

Samboeren min spøkte mye i begynnelsen da vi data om at jeg var mora til hans fremtidige barn, osv, og jeg lurte på det samme, om det var et hint eller lå noe i det, men når alt kom til alt, var han ikke engang sikker på om han ville ha barn (Han vil det nå!), men ja, jeg tror det er greit å forholde seg til det som blir sagt rett ut. Han snakker jo ikke engang spesifikt om deg? Bare barn? 

• Liker 1
Skrevet

Om mannfolk vil ha unger, og er på dateren, så er det naturlig at dei leiter etter nokon å starte familie med. 

Men berre spør han! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fiffig skrev (47 minutter siden):

Samboeren min spøkte mye i begynnelsen da vi data om at jeg var mora til hans fremtidige barn, osv, og jeg lurte på det samme, om det var et hint eller lå noe i det, men når alt kom til alt, var han ikke engang sikker på om han ville ha barn (Han vil det nå!), men ja, jeg tror det er greit å forholde seg til det som blir sagt rett ut. Han snakker jo ikke engang spesifikt om deg? Bare barn? 

Nja, ikke direkte om meg. Men det er kanskje fordi jeg ikke nevner han, er ikke bedre selv. Han har litt vanskeligheter for å vise følelsene sine. 

Han viste et bilde av seg selv som liten, så sa jeg at hans fremtidige barn sikkert ville ligne på han. Da skreiv han at han håpte på at hans fremtidige barn lignet på mora. Da tenker jo jeg umiddelbart at "håper det blir meg da..." 😅 Vi er jo godt voksne begge to, å hensikten mn ed livet er jo familie. Naturlig at jeg håper det er meg da. 

Kan jo være han tenkte på meg dom mora? feil hvis han tenker noen andre... ?😌

AnonymBruker
Skrevet

herregud nå må du GI DEG!!

Tydeligvis har ikke de som svarer deg lest alle innleggene dine hvor du klager på at han ikke vil komme i deg og så angrepillen. Seriøst, DU vil ha barn og driter jo i hva han vil så kjør på 

Anonymkode: 09d28...58b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

herregud nå må du GI DEG!!

Tydeligvis har ikke de som svarer deg lest alle innleggene dine hvor du klager på at han ikke vil komme i deg og så angrepillen. Seriøst, DU vil ha barn og driter jo i hva han vil så kjør på 

Anonymkode: 09d28...58b

Hva snakker du om?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du dater han, så litt psyko om det ikke er deg han snakker om når han sier han håper barna skal ligne på mor. Eller er han så lite pen at hvilken som helst mor hadde vært bedre enn å ligne på han? 

Anonymkode: 81347...755

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er sant. Men han sier han vil ha barn, kanskje han tenker med meg? Uten at han vil si det. Ikke alle mannfolk er like åpne. ;)

Nei.

Ikke i datefasen, med mindre han er veldig uansvarlig.

Han mener at han på sikt ønsker barn, og han prøver nok mest å konversere om noe han tenker er et pluss for deg.

Han prøver signalisere at han er moden nok til å håndtere en kjæreste med barn da han generelt ønsker familieliv. 

Anonymkode: 088ea...8f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså... Om han dater en dame med barn, og han sier at han ønsker barn i fremtiden, så er det vel opplagt at han tenker at han kanskje kan få barn med deg en dag?

Når folk begynner å date, så er det ikke uvanlig å spørre "ønsker du deg barn?". Noe som definitivt er uvanlig så tidlig i et forhold, er å spørre "vil du ha barn med meg?" spør du ham om det, hva tror du han sier? 

"Nei, det er ei dame som jobber på Narvesen i gata her som jeg ønsker skal være mor til mine barn." 

Han ønsker barn. Han er i et forhold med deg. Selvfølgelig tenker han at du potensielt kan ende opp som mor til hans barn. Men det betyr ikke at han vil ha barn med deg NÅ. Dere har bare datet i 4mnd, og det er absolutt alt for tidlig å skulle bestemme seg for å prøve på barn. Dere kjenner knapt hverandre, og mye kan forandre seg de neste månedene/årene. 

Anonymkode: 6f9f7...c5d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du dater han, så litt psyko om det ikke er deg han snakker om når han sier han håper barna skal ligne på mor. Eller er han så lite pen at hvilken som helst mor hadde vært bedre enn å ligne på han? 

Anonymkode: 81347...755

Hehe, nei. Han er veldig kjekk, men ser kanskje litt dårlig på seg selv? Mørk og fin. Da mørke trekk vil nok barnet fort få.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...