AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #21 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jaa fordi jeg går å snakker høyt om det 🙄 Anonymkode: cea76...1 Så bra. Du har ikke vurdert å ta det et steg videre? Å ikke tro på det i det hele tatt? Anonymkode: 08cc5...2fe
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #22 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så bra. Du har ikke vurdert å ta det et steg videre? Å ikke tro på det i det hele tatt? Anonymkode: 08cc5...2fe Så bra hva da? Hvorfor skal man ikke tro på det? Anonymkode: cea76...1ce
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #23 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så bra hva da? Hvorfor skal man ikke tro på det? Anonymkode: cea76...1ce Det er så ekstremt dumt. Ingen bevis for det! Det er bare funnet opp av mennesker for lenge siden for å kunne forklare ting de ikke kunne forklare. Og dessverre har det blitt tatt videre for at noen skulle tjene penger. Og du er blitt lurt. Gjør deg selv en tjeneste og ikke bruk energi/penger/tid på noe tull Anonymkode: 08cc5...2fe
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #24 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det er så ekstremt dumt. Ingen bevis for det! Det er bare funnet opp av mennesker for lenge siden for å kunne forklare ting de ikke kunne forklare. Og dessverre har det blitt tatt videre for at noen skulle tjene penger. Og du er blitt lurt. Gjør deg selv en tjeneste og ikke bruk energi/penger/tid på noe tull Anonymkode: 08cc5...2fe Jeg har ikke brukt en eneste krone jeg 😂 Anonymkode: cea76...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #25 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har ikke brukt en eneste krone jeg 😂 Anonymkode: cea76...1ce Bra svar. Ignorerer alt, men tror du har et poeng Anonymkode: 08cc5...2fe
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #26 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Bra svar. Ignorerer alt, men tror du har et poeng Anonymkode: 08cc5...2fe La folk få tro på det dem vil? Går du til kristne eller muslimer og sier at DET ER IKKE NOE BEVIS, SLUTT Å TRO? Håper ikke det for din skyld. Anonymkode: cea76...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #27 Skrevet 29. april 2021 Synes den ene grundige readingen virket troverdig, men kan tolkes på flere måter. Jeg er ikke tarotlegger eller klarsynt, men analytiker og ser et par andre tolkninger i readingen. Tarot er spennende og absolutt noe jeg tror på. Har forstått at tarot gir rom for flere tolkninger, men kan ikke garantere at en annen synsvinkel vil være behjelpelig. Anonymkode: 04081...165
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #28 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes den ene grundige readingen virket troverdig, men kan tolkes på flere måter. Jeg er ikke tarotlegger eller klarsynt, men analytiker og ser et par andre tolkninger i readingen. Tarot er spennende og absolutt noe jeg tror på. Har forstått at tarot gir rom for flere tolkninger, men kan ikke garantere at en annen synsvinkel vil være behjelpelig. Anonymkode: 04081...165 Hva er de andre tolkningene ? Anonymkode: cea76...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå