Gå til innhold

Dere som har fått jenter, hvilket kosthold har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest at høyt inntak av kalsium, gjennom melk, yoghurt, ost gir større sjanse for å få jente, samt matvarer med magnesium. Det er visst også født flere jenter i perioder med lite tilgang på mat, som kriger osv, så et kaloriunderskudd skal være gunstig for å få jente. 

Man bør holde seg unna salt og rødt kjøtt hvis man ønsker jente, samt bananer. 

Dere med jenter. Hvilket kosthold har dere hatt før dere ble gravide? Jeg oppdaget at jeg har hatt et kosthold som favorittvideoer gutter

Anonymkode: 1e4fe...577

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som har to jenter og hun er sjokoman. Hun elsker sjokolade. Hun spiser lite rødt kjøtt, men ofte fisk og vegetar til middag. Mye grønnsaker og brød bare til et måltid om dagen. 

Anonymkode: fc129...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt likt kosthold, og fått en gutt og en jente.

Anonymkode: 1a097...807

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og 😂

AnonymBruker
Skrevet
Rucula skrev (1 minutt siden):

Jeg og 😂

Her også 🙈

Anonymkode: 70298...bd5

AnonymBruker
Skrevet

Vel hvis du spiser jordbær og hører på pop musikk får du jente og det blir gutt om du spiser gulrøtter og hører på alternativ musikk. Det funker hver gang.

Anonymkode: db2fa...c48

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om ikke du heller må se på kostholdet til mannen da det er sædcellen som avgjør kjønnet. 

Anonymkode: 3d4be...3e2

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart at helsekostbutikkene overlever. 

Anonymkode: a0ae7...80f

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samme her

AnonymBruker
Skrevet

Myten sier at den beste sexen gir jente, men om dette stemmer vet jeg ikke.

Anonymkode: a7ee3...0f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! 

sjokoholiker, nesten ikke meieri utenom det. 

Anonymkode: 4d688...084

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drakk ikke melk og det eneste jeg spiste av melkeprodukter var gulost på skiven et par ganger i uken. Jeg tror jeg fikk i meg en del magnesium, spiste mye grovbrød og en del mørk sjokolade og nøtter. Da vi prøvde på siste spiste jeg veldig mye bananer som mellommåltid fordi det var så enkelt og greit.

Anonymkode: 8a97f...2a5

AnonymBruker
Skrevet

Kosthold har ingen effekt på barnets kjønn.

Anonymkode: b085c...26d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Har lest at høyt inntak av kalsium, gjennom melk, yoghurt, ost gir større sjanse for å få jente, samt matvarer med magnesium. Det er visst også født flere jenter i perioder med lite tilgang på mat, som kriger osv, så et kaloriunderskudd skal være gunstig for å få jente. 

Dere med jenter. Hvilket kosthold har dere hatt før dere ble gravide? Jeg oppdaget at jeg har hatt et kosthold som favorittvideoer gutter

Jeg har også en jente og en gutt og har ikke endret kostholdet noe gjennom livet 😂 Er vegetarianer som spiser mye melkeprodukter og sjokolade 😁

Se til vitenskapen heller :)

Det er sædcellene som gir kjønn -  Kvinner har kjønnskromosom xx, mens menn har xy, og gir fra seg en av de to. 

Anonymkode: 08b87...00f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man skal lese mye ....

Anonymkode: 8a82f...4bf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat samme kosthold som da jeg ble gravid med to gutter 😅

Anonymkode: 0adc4...b71

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel hvis du spiser jordbær og hører på pop musikk får du jente og det blir gutt om du spiser gulrøtter og hører på alternativ musikk. Det funker hver gang.

Anonymkode: db2fa...c48

Sul sul🙋🏼‍♀️😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke på dette, men jeg har hatt høyt inntak av melkeprodukter (ost, cottage cheese og yoghurt daglig, samt tatt tilskudd av magnesium). Gravid med jente nummer 2 nå :)

Anonymkode: ee763...2fd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har sex tett opptil eggløsning er det kanskje større sjanse for å få gutt ettersom de svømmer fortere. Mens jente-sædceller lever lengre. Med guttene mine hadde jeg sex hver dag. Mens med jenta stoppa jeg 4 dager før el. For jeg hadde litt lyst på jente den siste gangen. Mest sannsynlig så er det sikkert bare tull men litt logisk kan det være.

Anonymkode: 25b92...adc

• Liker 1
Skrevet

Mye sjokolade og ekstremt mye sjokolademelk. Mye grønnsaker, lite salt mat og lite rødt kjøtt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...