Gå til innhold

Nyfeministenes angrep på eldre menn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nyfeministiske kvinner oppretter ofte tråder som hisser opp, maner folket til forakt og bedrivelse av ringeakt. Nyfeministiske kvinner liker ofte å diagnostisere oppførsel som de finner ekkel, og skjellsordene hagler ofte i trådene de oppretter. Nyfeministiske kvinner er ganske like kristenkonservatives tradisjonelle holdning når det f.eks kommer til homofili. 

Noen sentrale punkt som ofte går igjen hos nyfeministiske kvinner:

- avskyeliggjøring av andres seksualitet (f.eks å erklære andres preferanser for kvalmende), koblinger mot pedofili, hebefili o.l

- skampåføring, påstand om hensynsløs rovdyroppførsel

- diagnostisering, påstander om narsissisme, psykopati, psykiatri o.l

- mobbing av andres kropp (f.eks å gjøre narr av hengeballer, kalle folk for rynketroll, osv.

Det er viktig at dette ramses opp, så folk kan kjenne igjen noen av knepene feministkvinner bruker i sine angrep mot menn (de angriper også en del kvinner, med diagnostisering av deres preferanser), men det er mest menn som angripes.

Anonymkode: e07f0...b2d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke lage ny tråd om dette emnet

Anonymkode: 0a02a...81c

• Liker 3
Skrevet

Hadde du hatt sjans på attenåringer hadde du neppe sittet og brukt tid på det du driver med nå.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

feministkvinner

Du har laget din egen tråd nå?

Anonymkode: 0fd1f...c0a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte det var greit å lage en tråd denne gangen, fordi det var en slik tråd inne på seksualitetforaet tidligere i kveld. Jeg kommer ikke til å lage ny tråd hver gang det angripes.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, får prøve å ta deg seriøst (selv om jeg synes at det du skriver er tull&tøys). 

Så her er første spørsmål: Med hvilken grunn mener du at dette bunner i nyfeminisme? Altså ikke feminisme, men nyfeminisme

Anonymkode: 581d3...4c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nyfeministiske kvinner er gjerne kvinner som nylig har erklært seg for feminister, nyfeminisme skiller seg litt fra klassisk feminisme fordi hele bevegelsen bærer mer preg av en aktiv kjønnskamp enn det å faktisk kjempe for kvinners rettigheter. Nyfeministiske kvinner er gjerne de som hyler "girlpower", aldri har vært undertrykket og er mest opptatt av å fremheve kvinner på bekostning av menn.

Feminisme i dag er en mye mer aggressiv variant enn f.eks 70-talls-feminismen, som ikke handlet om krig mot menn, men heller å f.eks forandre den tradisjonelle familiemodellen, kjempe for likelønn, avstandsmarkering av den tradisjonelle husmorrollen, etc.

AnonymBruker
Skrevet

Så fort jeg så du hadde skrevet feministkvinner, så skjønte jeg hvem du er. Du har skrevet ganske mye ekkelt her inne, så ikke rart at mange angriper deg. 

Anonymkode: ab9e7...e48

• Liker 4
Skrevet

Hva er det som gjør at enkelte eldre menn kjenner seg berettiget til å påtvinge andre deres seksualitet på bekostning av unge jenters trygghetsfølelse? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...