Gå til innhold

Hvilken butikk savner du mest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til deg som har levd med stengte kjøpesentret i månedsvis, hvilken butikk får først besøk av deg når (hvis) det åpner? Jeg savner til og med Nille nå. Og savner å kunne bla i en fysisk bok i en bokhandel. 

Anonymkode: ad03d...699

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ny bh og nye bukser, løpesko og vårjakke, samt noen hverdagssko. Vet jeg kan hente i butikk, ta med hjem og prøve, og så levere tilbake/bytte hvis det ikke passer, men jeg bare orker ikke det styret. Jeg går generelt lite i butikker, og handler kun når noe er utslitt, men nå begynner det å bli lenge med stengte butikker. 

Anonymkode: 76516...41b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg burde vært innom et byggevarehus, IKEA og evt. blomsterbutikk. Mulig jeg faktisk burde kjøpt litt nytt undertøy, shorts og noen overdeler også, men det får bli nærmere sommeren.

Anonymkode: 1094d...ee9

Skrevet

Savner Normal, IKEA og muligheten for at ungene kan være med å prøve nye joggesko. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Normal har jeg savnet. Annet nødvendig har jeg kjøpt på nett. Nå har jeg fått bekreftet at kjøpesenteret jeg jobber på i Bærum får åpne på mandag, så da blir det vel og en tur innom diverse.. Nille, vita ihverfall. 

Anonymkode: 56a37...dbb

AnonymBruker
Skrevet

RIMI

Anonymkode: 78f3c...6d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger å bli målt for å kjøpe ny bh. Savner det veldig! I tillegg til å kjøpe sko til datteren min(med høy vrist og bred fot) har til  nå kjøpt og sendt tilbake 4 par sko😬

Anonymkode: d4514...a49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

RIMI

Anonymkode: 78f3c...6d9

Du har savnet noen år du da...

Anonymkode: 0185b...4a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner aller mest VOC!  (Vereenigde Oostindische Compagnie)

Anonymkode: 161f3...187

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skobutikker. Har en liten gutt som trenger sine første joggesko, og skoene må prøves for å se hva som passer.

Anonymkode: 5de42...276

Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Til deg som har levd med stengte kjøpesentret i månedsvis, hvilken butikk får først besøk av deg når (hvis) det åpner? Jeg savner til og med Nille nå. Og savner å kunne bla i en fysisk bok i en bokhandel. 

Anonymkode: ad03d...699

Hvorfor blar du i bøker i bokhandelen!? Har du ikke lært noe det siste året? 

AnonymBruker
Skrevet
Robin666 skrev (24 minutter siden):

Hvorfor blar du i bøker i bokhandelen!? Har du ikke lært noe det siste året? 

Hvorfor skal noen lære noe som helst når du er slikt et gigantisk geni? 

Anonymkode: 3065c...09d

AnonymBruker
Skrevet

Skobutikk!! Har to barn som trenger fritidssko, men de må prøves! Håper det åpner snart!

Anonymkode: 0c5cf...42c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke en eneste butikk.

Anonymkode: 01fb4...4ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flaut nok, så er det butikkker med ‘dill og dall’ jeg savner mest... Er noe med å gå og kose seg med å titte på ymse sesongbetonte varer? 

Nille, Søstrene Grene, Normal, Rusta, Europris - hele røkla! 🤪

Det meste annet får jeg dekka på Coop Obs, som har gode avdelinger for blomster/hage, bøker, leker, sko/barnesko, klær - men altså tydeligvis ikke nok nips for min smak 🤣

Anonymkode: c08bb...561

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eurosko. Har en ettåring som trenger joggesko, gummistøvler, sandaler og tøfler, og det er ikke enkelt å handle på nett. Den eneste butikken som er åpen her vi bor er Coop Obs og de fører kun sko fra og med størrelse 25.

Anonymkode: c5cab...792

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli desperat etter å komme til butikk for nye bh'er til meg og sko til barna.

Anonymkode: 19027...31b

AnonymBruker
Skrevet

Savner å kunne dra inn på senter og se meg om etter det som har riktig stoff og passform. Savner også veldig IKEA. Netthandel er ikke helt det samme. 

Anonymkode: 1eb18...0d6

Skrevet

Savner bokbutikker. Er så hyggelig å ta lørdagsturen innom og sjekke ut de nyeste utgivelsene. Savner også å bruke god tid på matvarehandelen. Nå handler det mest om å unngå å ta på ting og få med seg det som står på lista.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...