Krim87 Skrevet 24. april 2021 #1 Del Skrevet 24. april 2021 Heisann, Jeg trenger noen gode anbefalinger til ny krimserie :) Har lest alt av Nesbø, Ahnhem, Adler-Olsen, Gard Sveen og Kepler. Vurderer å begynner på Lier Horst eller Jørgen Jæger. Eventuelt noen andre som anbefales? Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. april 2021 #2 Del Skrevet 24. april 2021 Må det være norske forfattere da? Jeg elsker John Grisham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 24. april 2021 #3 Del Skrevet 24. april 2021 Anbefaler Lewis-triologien av Peter May 👌 https://bokmann.blogg.no/lewis-trilogien-av-peter-may.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 24. april 2021 #4 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg digger Adler-Olsen og Kephler. Lier Horst og Jæger er også store favoritter! Ellers kan jeg anbefale Eystein Hanssen, Arnaldur Indridsson, Arne Dahl, Jorun Thørring, Hanne Kristin Rhode, Kristina Olsson og Åsa Larsson av "serie-forfattere". Enkeltstående så liker jeg godt Tom Kristensen og Torkil Damhaug! Clare Makintosh og SJ Bolten er også helt fantastisk, og du vil bevege deg litt utenfor norden 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. april 2021 #5 Del Skrevet 24. april 2021 (endret) Bøkene til Johan Theorin. Spesielt Sankta Psyko. Nikki French skriver også veldig bra. Endret 24. april 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Del Skrevet 24. april 2021 Agnes Matre. Anonymkode: 16ea8...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 24. april 2021 #7 Del Skrevet 24. april 2021 John Grisham har mange fine bøker. Ser du har lest alt av Jussi, hva synes du om Offer 2117? Spør av nysgjerrighet, jeg likte den veldig godt. Skremmende lesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 24. april 2021 #8 Del Skrevet 24. april 2021 Michael Robotham skriver veldig bra! Anbefales på det sterkeste. Håkan Nesser er r en annen verdt å nevne. Skal du ha norsk forfatter så sjekk ut Torkil Damhaug Også Stieg Larsson trilogien er en must-read Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå