Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg leser ikke en tredjeperson.  Beklager 

Anonymkode: 44416...ec1

Hva mener du? 

Anonymkode: 3c0ac...3c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du? 

Hun mener at det ikke er etisk greit for henne å lese en person som ikke spør-

Anonymkode: 67df2...989

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du leser tråden aå finner du det ut. Jeg er ikke ute råd. Men klarsyn. 

Det var jeg som la kort på deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var jeg som la kort på deg.

Okei. Det så jeg ikke, beklager. Men kan ta utgangspunkt i hvordan han er imot meg da. Han har tatt kontakt med meg flere ganger der han viser stor interesse, for så å slutte å svare kort tid etter han har vist mye interesse, såpass stor interesse at man nesten skulle tro han var på vei til å fri eller noe. Når man da blir irritert for at han slutter å svare så svarer han etter mye mas, og da får man bare et svar som f.eks "skjønner ikke hva du snakker om" eller "haha du tar jo helt av!" Også sletter han meg, også tar han kontakt igjen noen mnd senere som om ingenting har skjedd, også skjer det samme på nytt og på nytt. Det har skjedd det samme med flere jenter tidligere og han gjør også det samme med venner, i noe mindre grad, men allikevel... når man spør han så klarer han ikke gi noe svar, kommer med dårlige unnskyldninger og kan dikte opp ting du liksom har sagt (som du ikke har sagt i det HELEtatt) som gjorde at han ghostet... 

Han har vært i et forhold tidligere, der jeg har skjønt det sånn at hun til slutt fordi hun ikke fikk noe igjen for noen ting hun gjorde. Dette er vel kanskje 7 år siden. 

Han mener fast bestemt at han er ute etter et seriøst forhold og vil ha familie.... og han NEKTER å si at han ikke er interessert i meg. Men han kan jo umulig være det. Det føles ut som at han bare leker med andres følelser og egentlig syntes dette er kjempe gøy. Men jeg kan ikke fatte det. Det henger ikke på greip det heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hun mener at det ikke er etisk greit for henne å lese en person som ikke spør-

Okei, men da trenger man ikke svare i tråden heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Okei. Det så jeg ikke, beklager. Men kan ta utgangspunkt i hvordan han er imot meg da. Han har tatt kontakt med meg flere ganger der han viser stor interesse, for så å slutte å svare kort tid etter han har vist mye interesse, såpass stor interesse at man nesten skulle tro han var på vei til å fri eller noe.

Typisk folk som enten bare er ute etter sex og/eller er emosjonelt utilgjengelige. Styr unna. Det er ikke din jobb å "fikse" denne fyren.

Når man da blir irritert for at han slutter å svare så svarer han etter mye mas, og da får man bare et svar som f.eks "skjønner ikke hva du snakker om" eller "haha du tar jo helt av!" Også sletter han meg, også tar han kontakt igjen noen mnd senere som om ingenting har skjedd, også skjer det samme på nytt og på nytt. Det har skjedd det samme med flere jenter tidligere og han gjør også det samme med venner, i noe mindre grad, men allikevel... når man spør han så klarer han ikke gi noe svar, kommer med dårlige unnskyldninger og kan dikte opp ting du liksom har sagt (som du ikke har sagt i det HELEtatt) som gjorde at han ghostet... 

Atter en gang: En fyr som er 'hot and cold' og egentlig ikke interessert, sannsynligvis verken i et konsistent og nært vennskap, eller i noe mer. Veldig styrt av humør og innfall der og da, og så backer han ut.

Han har vært i et forhold tidligere, der jeg har skjønt det sånn at hun til slutt fordi hun ikke fikk noe igjen for noen ting hun gjorde. Dette er vel kanskje 7 år siden. 

Han mener fast bestemt at han er ute etter et seriøst forhold og vil ha familie.... og han NEKTER å si at han ikke er interessert i meg. Men han kan jo umulig være det. Det føles ut som at han bare leker med andres følelser og egentlig syntes dette er kjempe gøy. Men jeg kan ikke fatte det. Det henger ikke på greip det heller. 

Hvor gamle er dere? Dette høres ganske useriøst ut, fordi hvorfor orke å svi av energi og tankekraft på en fyr som åpenbart er ganske useriøs. Uansett om han er 150 % bestemt på å skaffe seg en familie og et seriøst forhold, ville DU hatt det med en slik fyr, liksom? Tvilsomt. JA, han leker med andres følelser. Jeg har selv god erfaring med slike typer, og ville brukt tankene mine på noe annet. Det er verken ditt eller andre folk rundt han sin oppgave å undersøke dette. Klarer han ikke å snakke for seg; synd. Bare ta avstand fra folk som bare skuffer, det er mitt råd. 

Anonymkode: 89845...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Trakk et kort nå. Spar 8. 

Det er lavt som tyder på han er uansvarlig og ønsker dra på jakt. 

Anonymkode: 98507...f15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anonymkode: 89845...f1e

Kan jo legge til at han maser om sex, så når han får bekreftet at jeg også kun er interessert i sex, eller har jekker meg ned til det, så er han plutselig interessert i noe mer, og blir fornærmet over at jeg bare er interessert i sex og ikke noe forhold. Det var en av grunnene til at han slettet meg en gang.  Det er jo spesielt? Selv for en player

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

^ glemte å svare på alder. Han er 30 år. Jeg er 28. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...